וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני סכנין: קורצקי ישמור על ההרכב, פאס לא צפוי לפתוח

שביעות רצון ברעננה מההתקדמות במחזורים האחרונים, פושה: "האווירה השתפרה, חייבים להמשיך בדרך שלנו". הבלם הספרדי שחזר מהשעייה לא תורגל בהרכב סכנין (א', 19:00, ספורט 5 לייב)

מחזור 15הסתיים24/12/2017
הפועל רעננה
  • אבוחצירה (83)
1:1
  • (76) אזולאי
בני סכנין

הפועל רעננה:

הניצחון על קרית שמונה החזיר את החיוך לאנשי רעננה, שבטוחים כי אם המגמה מהמחזורים האחרונים תימשך הקבוצה לא תהיה בסכנת ירידה בסיום העונה. בעקבות אותו ניצחון, מנחם קורצקי ישמור על ההרכב ולא מתכוון לבצע שינויים. החלוץ ז'ורדן פושה אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו חייבים להמשיך בדרך שלנו, עשינו ניצחון חשוב מאוד מול קרית שמונה שמאפשר לנו להסתכל קדימה. התרחקנו משתי האחרונות, אבל אנחנו חייבים להמשיך. בתקופה האחרונה האווירה בקבוצה השתפרה, אנחנו עובדים מאוד קשה ומתרכזים במשחק הבא. עבורנו זו רק תחילת הדרך ואנחנו עובדים קשה כדי לנסות להשיג ניצחון נוסף מול סכנין".

בני סכנין:

אף על פי שחזר לסגל לאחר השעייתו בשבוע שעבר, הבלם אברהם פאס צפוי להתחיל את המשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) על הספסל, זאת לפי התרגול של המאמן פליקס נעים. המאמן לא יפתח עם שלושה בלמים כשמי שתורגלו בהרכב הם עלא אבו סלאח וסארי פלאח. חאלד חלאיילה ישוב להרכב על חשבון מארון גנטוס, כשבסכנין ינסו לייצר מומנטום ולהרגיע סופית את הרוחות והמתח ששרר בתקופה האחרונה. "רעננה הוכיחה נגד קרית שמונה שהיא לא פראיירית", אמר אחד משחקני סכנין לקראת המשחק. "נגד עכו לא שיחקנו טוב וניצחנו, לא בטוח שזה יספיק הפעם".

ז'ורדן פושה שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
רק תחילת הדרך. ז'ורדן פושה/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* הפועל רעננה ניצחה את בני סכנין פעמיים ב-2015, אבל אלה שני הניצחונות היחידים שלה ב-24 מפגשים. סכנין ניצחה ב-12, עוד 10 לא הוכרעו.

* רעננה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה. יש לה עד כה שתי נקודות בלבד מתוך שישה משחקים כמארחת, במהלכם כבשה שער בודד.

* ובכלל, רעננה ניצחה רק פעם אחת בבית במהלך שנת 2017. זה היה 0:1 על הפועל כפר סבא בסוף ינואר, כשמאז היו תשעה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו ושני שערי זכות בלבד.

* בני סכנין לא כבשה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, כשאת שערי החוץ היחידים העונה השיגה ב-1:2 על עכו במחזור הפתיחה. משמע, 473 דקות ללא שער חוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 650

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully