וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי עכו: לא יכולים להכניס שלטי מחאה עם שמו של דודו דהאן

23.12.2017 / 10:08

האוהדים תכננו להכניס שלטי מחאה מול נתניה, אך טוענים שחברת האבטחה הטילה וטו משום ששמו של הסוכן מופיע. מהמועדון נמסר: "הם רשאים להכניס שלטי מחאה לגיטימיים ולא פרסונאליים"

אוהדי הפועל עכו מוחים נגד דודו דהאן. אבי וייס,
שלט המחאה של אוהדי עכו/אבי וייס

אוהדי הפועל עכו טוענים שחברת האבטחה הודיעה להם שלא יוכלו להכניס שלט מחאה למשחק היום (שבת) נגד מכבי נתניה. זאת בשל העובדה ששמו של דודו דהאן מוזכר בשלט. חלק מאוהדי הקבוצה החלו לפתוח במחאה כנגד הנהלת המועדון ולפרוש שלטים כנגד ההנהלה במהלך המשחק, אלא שלטענתם כאשר פנו בתחילה לחברת האבטחה כדי לעשות את הדבר באופן מסודר התקבלה תשובה שלא תהיה בעיה להכניס את כל השלטים.

לטענת האוהדים, לאחר מכן נציג חברת האבטחה יצר שוב קשר והבהיר שבהנהלה לא מסכימים להכנסת כל השלטים כשהבעיה עם אחד השלטים הוא ששמו של סוכן השחקנים מוזכר. בשלט נכתב "דהאן - הפועל עכו היא לא חלקי חילוף". כעת האוהדים יסירו את השם דהאן ויכניסו אותו ביחד עם עוד שני שלטים כשבאחד מהם נכתב יוחזר ציון ויצמן לאלתר.

סמי אוזן, אחד האוהדים שמובילים את המחאה אמר לוואלה! ספורט: "אם אוהדי הפועל תל אביב הורשו להכניס שלטים שאומרים "מייצגים את הפועל ולא את ישראל", אז לא ברור למה לנו לא נותנים להכניס שלטים שאינם פוגעניים. לא יעזור להנהלת הקבוצה שום דבר, המחאה של האוהדים רק החלה לא יצליחו לסתום לנו את הפיות. כל המדינה תדע את האמת והכול יהיה בצורה חוקית".

מעכו נמסר בתגובה: "האוהדים רשאים להכניס שלטי מחאה לגיטימיים לא פוגעניים ולא פרסונאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully