וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגף החדש: חשיבותו של אלי דסה למשחק ההתקפה של מכבי תל אביב

22.12.2017 / 17:00

במשחק בטדי ניתן היה לראות כיצד שיטת המשחק הצהובה משתנה לגמרי. אתר "סקורר" מכין אתכם למחזור, כולל השחקן הכי טוב בבית"ר, הברומטר של נתניה ונקודות האור של רעננה ובני סכנין

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב (4) - עירוני קרית שמונה (7)

1. עד כה העונה, קבוצתו של חיים סילבס רשמה את כל שערי הזכות שלה מתוך רחבת ה- 16 של היריבה. למעשה, רק מכבי חיפה כבשה את שעריה ממרחק קטן יותר מאשר עירוני קרית שמונה (5.5 מטרים בממוצע). מנגד, מכבי תל אביב אחראית על מספר השערים הגדול בליגה מחוץ לרחבה (8).

2. קבוצתו של ג'ורדי קרויף מאיימת על השער הכי הרבה פעמים בממוצע למשחק (16.3). אלירן עטר מוביל את שחקני הקבוצה עם 4.3 איומים בממוצע ל-90 דקות. בנוסף, מבין 20 השחקנים שאיימו על השער הכי הרבה פעמים העונה, רק קאיו וערן לוי מחזיקים בממוצע איומים גבוה משל עטר בממוצע למשחק.

עוד נתונים: באתר סקורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. קרית שמונה היא קבוצה דומיננטית, אך לא מספיק איכותית. מצד אחד, היא בונה 100 התקפות בממוצע למשחק (הממוצע הגבוה בליגה). מצד שני, רק 12% מההתקפות שלה מסתיימות עם איום לשער. בנוסף, היא כובשת בממוצע 1.1 שערים כל 100 התקפות, כאשר הממוצע בליגה עומד על 1.3 שערים כל 94 התקפות.

4. אין אף אוהד של מכבי תל אביב שלא חיכה לרגע בו אלי דסה יחזור לכר הדשא. בהופעת הבכורה שלו במסגרת הליגה העונה, נגד בית"ר ירושלים, הצהובים הוכיחו עד כמה החיסרון של דסה היה להם משמעותי, בעיקר מבחינה התקפית. לפני המשחק בטדי, יחס ההתקפות של הצהובים בממוצע למשחק עמד על 37 מצד שמאל, 21 דרך האמצע ו- 33 מצד ימין. נגד הירושלמים זה כבר נראה אחרת לגמרי: 24 מצד שמאל, 21 דרך האמצע ו-54 מצד ימין! רק ארנסט מאבוקה ממכבי חיפה, רשם במחזור הקודם יותר ניסיונות הגבהה מאלי דסה (8).

5. בעקבות המשחק נגד בית"ר ירושלים, בו מסרה מכבי תל אביב 16 מסירות מפתח מדויקות מתוך 23 ניסיונות, הצהובים שיפרו משמעותית את אחוז הדיוק העונתי שלהם בפרמטר זה. כעת, מכבי תל אביב מחזיקה בממוצע של 14 מסירות מפתח במשחק, מתוכן 9 מדויקות. 61% דיוק, הגבוה בליגה. לצהובים יש גם את השחקן המוביל בליגה בפרמטר זה, דור מיכה. הקשר ההתקפי מחלק שלוש מסירות מפתח מדויקות בממוצע ל-90 דקות, הממוצע הגבוה ביותר העונה.

עוד נתונים: באתר סקורר

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ.ס. אשדוד (13) - בית"ר ירושלים (3)

1. רק מ.ס אשדוד (5) איימה על השער פחות פעמים מבית"ר ירושלים (6) במחזור הליגה האחרון. עבור הירושלמים זה היה המשחק בו הם רשמו את מספר האיומים הנמוך ביותר שלהם עד כה העונה.

2. קבוצתו של בני בן זקן עדיין מחזיקה בהפרש השערים הטוב בליגה במהלך 45 הדקות הראשונות של המשחק (8+). מנגד, קבוצתו של אמיר תורג'מן מחזיקה בהפרש השערים הגרוע בליגה בין הדקות 45 עד 90 (11-).

3. קלאודמיר הוותיק והיעיל, הוא השחקן הטוב ביותר של בית"ר ירושלים עד כה העונה. הקשר האחורי הוא סגן מלך השערים (5) והבישולים (4) של הקבוצה במסגרת הליגה. בנוסף, פריירה מנצח ב- 54% מהמאבקים שלו, מתקל ב- 65% הצלחה ומחלץ ומאבד מספר זהה של כדורים בממוצע למשחק (6.15).

4. מקבוצה תחתית כמו מ.ס אשדוד, אתה מצפה שהנשק הקטלני ביותר שלה יהיה התקפות המעבר. למרות זאת, הדרומיים כבשו רק שער ליגה אחד בדרך זו, הכי מעט בליגה.

5. הירושלמים אומנם מדייקים ב- 82% מהמסירות שלהם העונה (רק לשלוש קבוצות אחוז דיוק גבוה יותר), אך כאשר מדובר במסירות התקפיות הם עושים זאת רק ב-76% דיוק (רק לחמש קבוצות אחוז דיוק נמוך יותר).

עוד נתונים: באתר סקורר

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הטוב ביותר בבית"ר העונה. קלאודמיר/ברני ארדוב

הפועל חיפה (2) - מכבי פתח תקוה (10)

1. לא ברור האם מדובר בכושר גופני, חוזק מנטלי או גם וגם, אך העובדה שהפועל חיפה ספגה את מספר השערים הקטן בליגה בין הדקות 45 ל- 90 ועוד בפער ניכר משאר הקבוצות, היא מרשימה מאוד.

2. מנגד, רק שלוש קבוצות ספגו יותר שערים מאשר מכבי פתח תקוה במהלך המחצית השנייה (14), כאשר המלאבסים ספגו הכי הרבה פעמים בליגה בין הדקות 75 עד 90 (8).

3. מכבי פתח תקוה עדיין מדורגת אחרונה בליגה במספר האיומים לשער בממוצע למשחק (8.9). מנור סולומון הוא השחקן שבעט הכי הרבה פעמים העונה בקבוצה (19 סה"כ).

4. שתי הקבוצות מאבדות העונה מספר זהה של כדורים בממוצע למשחק (60). השחקן שאיבד הכי הרבה כדורים בליגה הוא חנן ממן מהפועל חיפה (166). גרגורי טאדה איבד את מספר הכדורים הגדול ביותר מבין שחקני מכבי פתח תקוה (79).

5. קבוצתו של שרון מימר מבצעת את מספר התיקולים הגבוה בליגה בממוצע למשחק (38). רומאריו פירס מדורג במקום השלישי בליגה בפרמטר זה עם 87 תיקולים עד כה. מנגד, רוסלן ברסקי תיקל העונה 77 פעמים (שישי בליגה), אך הוא עשה זאת באחוזי הצלחה גבוהים משל קשר מכבי פתח תקוה.

עוד נתונים: באתר סקורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני יהודה (6) - הפועל אשקלון (11)

1. בני יהודה כבשה את כל שערי הזכות שלה עד כה מתוך הרחבה של היריבה (20), כאשר רק בית"ר ירושלים השיגה יותר שערים ממנה בדרך זו.

2. רק הפועל חיפה ספגה העונה פחות שערי שדה מהפועל אשקלון (9). מנגד, קבוצתו של יובל נעים ספגה הכי הרבה פעמים ממצבים נייחים (9).

3. בני יהודה מחזיקה ביחס האיומים לשערים השני בטיבו בליגה (שער כל שבעה איומים). מלך השערים של הקבוצה, נריוס ולסקיס כבש עד כה שישה שערים מתוך 27 איומים סה"כ (שער כל 4.5 איומים).

4. הפועל אשקלון היא בעלת אחוז הניצחונות הנמוך בליגה במאבקי גובה (44%). יוסיף איבנצ'יץ', חלוצה הזר של הקבוצה, נכנס העונה ל- 118 מאבקי גובה (שלישי ליגה). הקרואטי יצא עם ידו על העליונה ב- 37% מהמאבקים.

עוד נתונים: באתר סקורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. שתי הקבוצות מחזיקות בכדור 43% מהזמן בממוצע למשחק העונה (רק להפועל עכו אחוז נמוך משלהן). בעוד שהכתומים יוצרים 86 התקפות במשחק, מתוכן הם כובשים 1.4 שערים בממוצע, הכחולים כובשים שער אחד בכל 93 התקפות.

עוד נתונים: באתר סקורר

הפועל עכו (14) - מכבי נתניה (5)

1. הפועל עכו ספגה עד כה העונה את מספר השערים הגדול ביותר במסגרת ליגת העל (31). מבין 22 שערי השדה שספגו הצפוניים, תשעה נכבשו בהתקפות מעבר (הכי הרבה ספיגות בדרך זו).

2. מנגד, מכבי נתניה כבשה את מספר השערים הגדול ביותר העונה בהתקפות מעבר. 11 מתוך 18 שערי השדה של הקבוצה הגיעו בדרך זו.

3. רק שלוש קבוצות מוסרות יותר פעמים מאשר מכבי נתניה בממוצע למשחק (500). ניקו אולסק, קשר הקבוצה, הוא השחקן שהשלים הכי הרבה מסירות מדויקות עד כה העונה (830). הוא עשה זאת ב-90% דיוק.

עוד נתונים: באתר סקורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. הפועל עכו מוסרת הכי מעט כדורים בממוצע למשחק לתוך הרחבה של היריבה (24). מנגד, ערן לוי חילק את מספר המסירות הגבוה בליגה בפרמטר זה (141 סה"כ). לצערו של לוי, הוא עשה זאת ב-28% דיוק (רק חנן ממן מסר באחוז דיוק נמוך משל לוי, מבין 20 השחקנים שמסרו הכי הרבה).

5. שני השחקנים שאשמים בהכי הרבה שערים שספגה קבוצתם העונה, הם עמית ביטון (10) ומוחמדו סיסוקו (8). שניהם שחקני הגנה בהפועל עכו.

עוד נתונים: באתר סקורר

הפועל רעננה (12) - בני סכנין (8)

1. רק שתי קבוצות כבשו העונה פחות שערי זכות מבני סכנין (12). אחת מהן היא הפועל רעננה (11).

2. הפועל רעננה מאבדת את מספר הכדורים הגבוה בליגה בממוצע למשחק (69). אחריה ברשימה נמצאת בני סכנין עם 66 איבודים. ג'ורדן פושה (רעננה) מדורג במקום השלישי בליגה עם 145 איבודים סה"כ, ואילו פיראס מוגרבי (סכנין), מדורג שני עם 148 איבודי כדור סה"כ העונה.

עוד נתונים: באתר סקורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. רק עירוני קרית שמונה מחלצת יותר כדורים מרעננה בממוצע למשחק (60). מוחמד עלי קמארה, בלמה של הקבוצה מהשרון, מוביל את טבלת הליגה עם 144 חילוצי כדור סה"כ.

4. בעונה העגומה שעוברת על הפועל רעננה, קמארה הוא אחד מנקודות האור היחידות של הקבוצה. הבלם בן ה- 20 מגינאה, שלא החמיץ דקת משחק אחת העונה, מנצח ב-72% מהמאבקים שלו, מתקל ב-64% הצלחה ומחלץ 9.98 כדורים בממוצע למשחק. בנוסף, הוא כבש ובישל שער אחד. מספרים מרשימים מאוד

5. ואם מדברים על נקודות אור, איך אפשר שלא להזכיר את פיראס מוגרבי, אחד השחקנים המרשימים ביותר העונה בליגת העל. הקיצוני של בני סכנין מעורב בתשעה שערים עד כה (שישה שערים ושלושה בישולים), כאשר רק דיא סבע השלים יותר מסירות מפתח ממנו (30). בנוסף, מוגרבי מדורג שלישי בליגה במספר הדריבלים המוצלחים שביצע (51).

עוד נתונים: באתר סקורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully