וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מנערים גם את השחקנים. איתי שכטר בספק גדול לאשדוד

22.12.2017 / 11:34

אחרי שעשה סדר ביחסים בצוות המקצועי, אוחנה עשוי לשוחח גם עם השחקנים. בקבוצה מעידים על שיתוף פעולה משופר בין בן זקן ללבנדה. החלוץ לא התאמן בשל פציעה בברך, גם בוריס קליימן בספק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים מקווה כי המתיחות בתוך הצוות המקצועי הסתיימה. באימון אמש (חמישי) נראו בני בן זקן וגילי לבנדה משוחחים רבות ומשתפים פעולה, אך לכולם ברור שייקח זמן עד שיעבדו בהרמוניה. "זה לא דראפיץ' וברדה, אין ביניהם חיבור טבעי. אבל מה שצריך להיות זה שיתוף פעולה מלא, וזה מה שיהיה", אמרו בבית"ר.

הציפייה היא שלבנדה יוסיף מימד של הנעת כדור ולחץ תגרום שיסייע לקבוצה להיראות טוב יותר. בשיחה בין אלי אוחנה לבני בן זקן הוא הדגיש את העובדה כי הקבוצה נראית רע בשני הפרמטרים הללו, ובבית"ר רוצים לראות שינוי כבר במשחק באשדוד ביום ראשון הקרוב. ייתכן שאלי אוחנה אף ישוחח עם השחקנים לפני המשחק. "יש כאן יותר מדי שחקנים שמסירים מעצמם אחריות, גם בלי מאמן היינו צריכים להיראות יותר טוב נגד מכבי תל אביב", אמרו בקבוצה.

עוד בבית"ר ירושלים

בן זקן: "אף אחד לא משפיל אותי, אני מסכים עם חלק מהביקורות"
אוחנה לצוות המקצועי: "יהיה פה שיתוף פעולה. זו לא המלצה, זו הוראה"
בית"ר ירושלים נקנסה ב-10,000 שקל בעקבות השלכת חפצים לדשא

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים עם עוזרו גיל לבנדה. ברני ארדוב
"זה לא דראפיץ' וברדה". בן זקן ולבנדה/ברני ארדוב

רועי ריינשרייבר הגיע אמש לאימון מטעם איגוד השופטים, ושם דגשים בפני השחקנים בנוגע לחוקה. במהלך דבריו והקטעים שהציג, הוא התלוצץ עם איתי שכטר: "חכה שכטר, עוד מעט נגיע לקטעים שלך".

כך או כך, נראה שצפויים לא מעט שינויים לקראת המשחק באשדוד. אנטואן קונטה צפוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת עופר ורטה או דוד קלטינס, גם אם יהיה כשיר. פול אדגר עשוי לפתוח לצד קלאודמיר ואריק סאבו.

מי שעשוי לא לשחק הוא איתי שכטר. הקפטן לא התאמן היום עקב חבלה בברך והוא בספק. אם לא יוכל לערוך אימון מלא מחר, הוא יהיה מחוץ לסגל. בכל מקרה בבית"ר יעשו מאמצים גדולים להכשירו.

בנוסף לשכטר, גם בוריס קליימן לא ערך אימון מלא בשל רגישות בשריר. בבית"ר מקווים כי קליימן יהיה כשיר לראשון, אך לוקחים בחשבון את האפשרות שסתיו שושן יפתח בהרכב משחק שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully