וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "חשוב מאוד לביטחון שלנו לנצח ככה את אלופת אירופה"

21.12.2017 / 23:10

מאמן מכבי תל אביב התמוגג מהניצחון: "הובלנו כל המשחק, התאוששנו מההפסדים בצורה מרשימה". ג'קסון: "לא בטוח שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה". קיין: "זה מוקדם מדי להצהרות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דווקא אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג הצליחה מכבי תל אביב לרשום הערב (חמישי) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, כאשר גברה 73:82 על אלופת אירופה פנרבחצ'ה ועל מאמנה המעוטר ז'ליקו אוברדוביץ'. הצהובים אותתו על כוונותיהם הרציניות כבר בפתיחה, כאשר פתחו פער דו ספרתי ברבע הראשון, ולא נתנו לטורקים להתקרב על לסיום. נוריס קול (19 נקודות) ופייר ג'קסון (20) הובילו את הקלעים, ומכבי תל אביב האריכה את רצף הניצחונות המרשים שלה על פנר לשלושה. כעת, לקבוצה של נבן ספאחיה שמונה ניצחונות לעומת שישה הפסדים, כאשר נותר מחזור אחד לסיום הסיבוב הראשון של העונה.

"עשינו עבודה נהדרת", אמר ספאחיה המרוצה בסיום, "לא ויתרנו, הובלנו לאורך כל המשחק, ולשחק ככה נגד פנר זה לא קל. אני רוצה לברך את השחקנים שלי ואת הצוות על מאמץ אדיר. לפעמים קשה לשחק כל יומיים, וטעות או שתיים נגד קבוצות חזקות מכריעות. מאוד מרשים אותי שחזרנו ככה מההפסדים האלה. זה מאוד חשוב לביטחון שלנו לנצח את אלופת אירופה. אמרתי במחצית שנצטרך להיות חכמים ולא לשלוח אותם לקו והצלחנו בכך".

ג'קסון: "אני לא בטוח שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. שיחקנו חזק, אחרי כמה הפסדים קשים, וקיבלנו תמיכה גדולה מהקהל שרצינו להחזיר לו".

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 73:82 את פנרבחצ'ה בהיכל
יורוליג: ניצחון שלישי ברצף לפנאתינייקוס, 63:69 על הכוכב האדום
ז'ליקו ועוד 15: דירוג כל מאמני הקבוצות ביורוליג, כולל נבן ספאחיה

שחקני מכבי תל אביב נוריס קול, ג'ונה בולדן, דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
קול, בולדן וקיין חוגגים/ברני ארדוב

דיאנדרה קיין: "ניסיתי להקשות על וונאמייקר, לגרום לו להרגיש לו בנוח. יש לי הרבה ביטחון בעצמי, רק ניסיתי לשחק קשוח. עשינו עבודה נהדרת כקבוצה. בחמישה-שישה המשחקים האחרונים ספגנו יותר מדי נקודות ובזה התמקדנו היום, רצינו להגיע היום אחרת ועשינו את זה. השגנו עצירות ולא נתנו להם לרוץ. יש לנו רכזים מהמהירים בליגה, ככה שאם אנחנו משיגים עצירות אנחנו יכולים לצאת להתקפות מעבר ולרוץ. זה מוקדם מדי להצהרות, פשוט מאוד רצינו לנצח מול האוהדים שלנו אחרי שני הפסדים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully