וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר הודיע: החלטתי לתמוך במ.ס. דימונה החל מינואר

21.12.2017 / 11:40

איש העסקים נכח במשחק שבו הפסידה הקבוצה במשחק דרמטי מול הפועל תל אביב בגביע והתרשם עמוקות מהרמה מהרצינות שהפגינו השחקנים. ראש עיריית דימונה בני ביטון: "מודה לו על הפרגון והתמיכה"

יוני רביבו מ.ס. דימונה. מגד גוזני
הגול ששכנע את עידן עופר? דימונה חוגגת אתמול/מגד גוזני

למרות ההפסד אמש (רביעי) להפועל תל אביב, 2:1 במסגרת סיבוב ז' בגביע המדינה, נמצא הבוקר מי שימתיק את הגלולה המרה לשחקנים, למאמן ולאלפי אוהדי קבוצת הכדורגל המקומית מ.ס. דימונה: עידן עופר, הבעלים של כימיקלים לישראל, אשר נכח במשחק ההפסד, התרשם עמוקות מרמת שחקני הקבוצה ומהדרך הרצינית ששיחקו והחליט לתמוך בה כספית החל מינואר הקרוב.

עופר, שיחד עם רעייתו בתיה ובנו הקטן סמי היה אורחו של ראש עיריית דימונה בני ביטון במשחק אמש, כל כך התלהב מהקבוצה ומשחקניה עד כי לא היסס להניף את ידיו כאשר החלוץ המקומי יוני רביבו כבש את שער היתרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתמוך בדימונה, גם בכדורגל. עידן עופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כי"ל בבעלות עופר הינה המעסיק הגדול ביותר בנגב, וכ-40% מעובדי המפעל הם תושבי דימונה. העיר דימונה עצמה זוכה לתמיכה כספית מכי"ל במגוון תחומים כמו: מימון מועדוניות, חלוקת מלגות, ועוד. כידוע, האצטדיון בחיפה הוא על שמו של אביו של עופר, סמי ז"ל, ולאחרונה הוא אף נכנס כשותף בקבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד לאחר שהשקיע בה עשרות מיליוני דולרים.

את ההודעה על החלטתו לתמוך בקבוצת מ.ס דימונה, העביר עופר לראש העיר ביטון הבוקר, תוך שהוא נמנע מלנקוב בסכום כספי כלשהו, אבל כן הדגיש כי התמיכה תינתן החל מהחודש הקרוב, קרי ינואר 2018. ראש העיר ביטון הודה לעופר על התמיכה המורלית והכספית, ואף הביע את תקוותו כי התמיכה תתרחב גם לענפי ספורט אחרים.

ביטון: "אני מודה לידידי עידן עופר על הפרגון והתמיכה, ואני מאמין כי תמיכתו הנה עוד נדבך חשוב ביישום הציונות בנגב. אני מאמין שגם רעיונות אחרים שהעליתי והצעתי, יתקבלו על ידו בעין יפה בבוא הזמן. מ.ס דימונה ראויה לכל תמיכה, הן כדי לשרוד והן כדי להמריא מעלה במעלה הטבלה ובמעלה הליגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully