וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לשרצקי לגבי עאבד: "נצרף זר ושני ישראלים"

21.12.2017 / 11:10

במועדון אישרו את מועמדותו של חלוץ קרית שמונה. קלינגר על מיטרבסקי: "הוא הסכים לבוא להתרשמות, שוקלים את העסקה רק בגלל מספר הזרים". קלינגר שוחח עם סוכנו של אינברום, שלא שיחק באופן סדיר מאז מאי

אחמד עאבד, שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
על הכוונת של הפועל חיפה. אחמד עאבד/סוכנות ג'יני

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, שגרמו לירידה למקום השני, בהפועל חיפה מתכוננים למשחק מול מכבי פתח תקוה ועוסקים גם ברכש לקראת חלון ההעברות. במועדון אישרו את ההתעניינות באחמד עאבד עליה פרסמנו בתחילת השבוע. גם אור אינברום ממאריבור נמצא ברשימות. חיפה כבר פנתה לאיזי שירצקי לגבי החלוץ שלו וקלינגר אף שוחח עם דודו דהאן לגבי קשר מאריבור, למרות ששותף בשני משחקים בלבד מאז חודש מאי. "נצרף שחקן זר ועוד שני ישראלים", אמרו במועדון. הנבחן איגור מיטרבסקי יקבל הודעה לגבי עתידו עד יום שני.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. לירון מולדובן
רוצה חיזוק. ניר קלינגר/לירון מולדובן

קלינגר אמר על הקשר המקדוני ועל חיזוק הסגל בינואר: "חיזוק הסגל הוא בעמדות מסוימות. נצרף בין שניים לשלושה שחקנים. מיטרבסקי הוא שחקן ששיחק 13 משחקים העונה. הוא נמצא בכושר. מצד שני, הוא הסכים לבוא להתרשמות, למרות ששחקנים כאלה בדרך כלל לא מגיעים. מה שיכול לעצור את העסקה זה רק עניין של מספר זרים. אנחנו בהפועל חיפה לא מביאים כמדיניות ששה זרים. לא מוצא לנכון לשים זר על הספסל. אם נצליח להחתים שחקן התקפה או שניים ישראלים, נחתים את מיטרבסקי".

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה אמר: "זאת קבוצה שנמצאת במקום פחות גבוה ממה שהיא הייתה בעונה שעברה, אני בטוח שזה גורם ללחץ שם. מצד שני יש לה סגל טוב. אנחנו רוצים לחזור למקום הראשון. במחצית השניה באשקלון ראיתי את הפועל חיפה כקבוצת צמרת - לוחצת ומגיעה למצבים".

על הלחץ מסביב אמר: "מנסים להכניס אותנו לפינה מסוימת. מי שחושב שיש משחק קל בליגה הזאת טועה. לא נחזור אחורה, המטרה כרגע היא פלייאוף עליון וכשתגיע העת לומר לשחקנים ואז לתקשורת מה אנחנו רוצים, אז נגיד את זה. לי אין בעיה להצהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully