וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הבהירה: איתי שגב לא התייצב לבדיקת סמים בגלל אי הבנה

20.12.2017 / 15:31

קפטן הצהובים נעדר מבדיקה של WADA בגלל שאימון הקבוצה הועבר מיד אליהו והדבר לא עודכן, מכבי תל אביב הבהירה את סיבת ההיעדרות. הקבוצה ערכה ביוון את האימון המסכם לקראת פנרבחצ'ה

one

בזמן שמכבי תל אביב מנסה להתאושש מההפסד לפנאתינייקוס (89:76) באתונה, הקבוצה היום (רביעי) מפרסמת הבהרה בנוגע לבדיקת סמים אליה לא ניצב שחקן הקבוצה איתי שגב.

שגב, שנותר בארץ ולא יצא עם הקבוצה לאתונה, היה אמור לעבור בדיקת סמים לפני כשבועיים, אולם לא היה בבדיקה. נציגי wada (הסוכנות העולמית למלחמה בסמים) שלחו מכתב תלונה למכבי תל אביב על כך שלא הגיע, ומכבי תל אביב החליטה היום להוציא הודעה על כך ומסרו:

"איתי שגב הוא נציג מכבי תל אביב שעובר בדיקות רנדומליות לחומרים אסורים. הוא ממלא במערכת מקוונת בכל רבעון איפה הוא מתאמן, והבודקים רשאים להגיע ללא התראה ולבדוק. ב- 5 בדצמבר הועבר אימון מהיכל מנורה להדר יוסף, בגלל הופעה של בריאן אדמס. השינוי לא עודכן במערכת, ולכן הבודקים הגיעו להיכל מנורה, שם הייתה הופעה וכמובן איתי לא היה שם. הקפטן שלח היום מכתב, שמבהיר את הסיטואציה ואת סיבת ההיעדרות. איתי הוא הנציג מינואר 2017 וזו היעדרות יחידה שלו", אמרו במכבי.

שגב, אגב, נותר בארץ בגלל מתיחה בגב ובספק למשחק ביום חמישי מול פנרבחצ'ה. אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, לצהובים מצפה משחק ביתי קשה מול אלופת אירופה ועל כן הוחלט כבר לפני ימים לערוך את האימון המסכם באתונה ולחזור לארץ בערב.

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יצפה מהצד בהפסד שלישי ברציפות ביורוליג? שגב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully