וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "בלי הגנה אי אפשר לנצח משחקים, לא משנה מי היריבה"

20.12.2017 / 8:10

אכזבה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 89:76 לפנאתינייקוס. גורם בקבוצה סיפר: "אי אפשר לעשות טעויות ולנצח. ספאחיה לא יקבל את זה, הוא לא מרוצה מההגנה ורותח על זה בשבועיים האחרונים"

תנאסיס אנטטוקומפו שחקן פנאתינייקוס מול מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
אכזבה אצל הצהובים. אנטטוקומפו עולה לסל/GettyImages

אכזבה רבה שוררת במכבי תל אביב לאחר שספגה אמש (שלישי) הפסד יורוליג שני ברציפות, הפעם 89:76 לפנאתינייקוס באתונה. "בלי הגנה אי אפשר לנצח משחקים, לא משנה מי תהיה היריבה. אי אפשר לעשות טעויות מטומטמות ולנצח. ספאחיה לא יקבל את זה וגער בשחקנים אתמול. זה המסר העיקרי אשר העבירו לשחקנים אמש" סיפר גורם בקבוצה.

"יש עוד משחק מול פנרבחצ'ה ביום חמישי, שלא יהיה פשוט" הגורם הוסיף, והמשיך: "הבעיה היא שעם הלו"ז הנוכחי קשה לערוך אימונים מסודרים ולעבוד על הבעיות. יש לנו טעויות חוזרות במשחקים האחרונים וספאחיה מעיר לשחקנים על זה הרבה. הוא גם מאוד לא מרוצה מההגנה, הוא צועק על זה המון בשבועיים האחרונים, רותח על זה. אי אפשר לספוג מעל 90 נקודות במשחק ולנצח" סיכם הגורם. למרות ששיחקה ללא ניק קלאתיס, פאו פתחה טוב יותר וכבר הוליכה ב-9 הפרש ברבע השני. גם אתמול ספאחיה הרבה לגעור ולצעוק על חניכיו במהלך המשחק על ההגנה. בחדר ההלבשה הייתה אווירה עגומה וחלק מאנשי הקבוצה דיברו על ההפרש שפנאתינייקוס פתחה.

עוד בנושא:

לספאחיה פתרונים: סיכום ההפסד של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לפנאתינייקוס 89:76 ביוון
נבן ספאחיה: "אנחנו צריכים לעשות עוד הרבה כדי להגיע לרמה הזאת"

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. GettyImages
"לא שיחקנו בצורה חכמה". דיאנדרה קיין/GettyImages

דיאנדרה קיין סיכם: "נלחמנו, אבל לא שיחקנו בצורה חכמה כפי שאנו צריכים. איבדנו את הכדור ברגעים קריטיים וזה פגע בנו. צריך לתת להם קרדיט, הם קבוצה טובה שמשחקת טוב בבית, אבל אני עדיין חושב שעדיין היתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק. אני לא יודע מה היה חסר לנו כדי לנצח את המשחק. החטאנו הרבה זריקות קריטיות ולייאפים ואפשרנו להם לקחת הרבה ריבאונדים בהתקפה וזה פגע בנו. הם קבוצה טובה ונגד קבוצה כזאת טובה אתה לא יכול לעשות טעויות כאלה בזמן קריטי".

"כשההפרש עמד על 7-6 נקודות, שרקו לפייר ג'קסון עבירה בלתי ספורטיבית. אני חושב שזה היה פלופ, אבל השופטים החליטו שזה בלתי ספורטיבית. הם קיבלו שתי זריקות מהקו וקלעו גם בהתקפה לאחר מכן. דברים כאלה פגעו בנו ואנחנו מחכים כבר למשחק הבא שלנו בחמישי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully