וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבלם ברונו סוארס סיים את דרכו במועדון

19.12.2017 / 12:36

הברזילאי שהצטרף לאדומים בקיץ האחרון יעבור לליגה המלזית ויפצה את הפועל תל אביב ב-100 אלף יורו. בקבוצה לא היו מרוצים מיכולתו המקצועית. רפואה מעוניין להחתים שני זרים חדשים

ברונו סוארס שחקן הפועל תל אביב מול פיטר נוורה שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
כבר נגמר. ברונו סוארס/ברני ארדוב

הבלם הברזילאי ברונו סוארס הגיע להבנות עם ראשי הפועל תל אביב על התרת חוזהו במועדון. הברזילאי, שהגיע להפועל תל אביב בקיץ האחרון, יעבור לליגה המלזית והוא יפצה את האדומים בסכום של כ-100 אלף יורו. בהפועל תל אביב לא הייתה שביעות רצון מהיכולת המקצועית של סוארס ולכן האדומים מרוצים מהעסקה שהובילה לסיום דרכו בחודורוב.

המאמן קובי רפואה מעוניין להחתים שני זרים לסגל הקבוצה, אך ימתין לראות אם אדי גוטליב יישאר במועדון. אם גוטליב יעזוב את האדומים, רפואה יבקש להחתים בלם זר וחלוץ. אם בסופו של דבר גוטליב יישאר רפואה יעדיף להחתים מגן שמאלי זר במקום הבלם שעזב.

מאז שקובי רפואה החליף את מוטי איוניר הפועל תל אביב נמצאת בתנופה, הציגה מאזן של ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת ושבה לפסגת הליגה הלאומית. מחר (ד') ייכנסו האדומים למעגל משחקי גביע המדינה כשיארחו את מ.ס. דימונה מתחתית ליגה א'. יריבת האדומים נמצאת במקום ה-14 בליגה השלישית והיא השיגה העונה שלושה ניצחונות ליגה מתוך 13 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully