וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: עטר התעקש לא להצטרף לחגיגה, שכטר היה הרע במיעוטו

18.12.2017 / 23:20

חלוץ מכבי תל אביב החמיץ כמה הזדמנויות טובות, ובסך הכל לא מספק את המספרים שציפו להם, אך הצהובים חגגו גם בלעדיו. חלוץ בית"ר היה היחיד שתפקד בחלק הקדמי. המאצ' אפ המסקרן במשחק

שחקני מכבי תל אביב אלי דסה, דור מיכה, אייל גולסה, אלירן עטר חוגגים. ברני ארדוב
עטר חוגג עם החברים/ברני ארדוב

איתי שכטר

שערים: 0
בישולים: 0

דריבלים מוצלחים: 3
מסירות מפתח: 0
בעיטות למסגרת: 0
איבודים: 5
חטיפות: 0
סחיטת עבירות: 1
נבדלים: 3

בית"ר ירושלים איימה חמש פעמים על השער של ראיקוביץ', כך שאפשר להניח ששכטר עשה מעט מאוד, אבל חלוץ בית"ר דווקא הצליח להרשים במשחק חלש מאוד של הירושלמים, בטח מבחינה התקפית כשמדברים על קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. שכטר בעצמו לא הצליח לייצר בעיטות, אבל סחט בחוכמה (או בעורמה, תלוי איך מסתכלים על זה) את העבירה שהובילה לשער המצמק וגם גירד קרן בתוספת הזמן שווארן כמעט הפך לשוויון לא מוצדק. בין לבין הוא עשה מהלך מצוין שהסתיים בהרמה טובה לעברו של ז'אורז'יניו, שנהרסה על ידי פעולה טובה של טיבי - ובסך הכול, במשחק בו נגע כל כך מעט פעמים בכדור, בטח באיזורים שהוא אוהב, שכטר היה השחקן היחיד שתפקד הערב בחלק הקדמי של בית"ר.

ועדיין, בחמשת המפגשים הקודמים מכבי תל אביב לא ניצחה ושכטר תרם ארבעה שערים למאזן של 3:9, והערב - דווקא כשבית"ר יכלה לעלות למקום הראשון, זה לא באמת היה קרוב. נכון, ב-20 הדקות האחרונות הכדורגל התחלף בבלגן רבתי ושער היה יכול ליפול בכל צד, אבל אם שכטר והחברים שלו יגידו לעצמם שהיו קרובים למנוע את ההפסד הביתי הראשון העונה, הם ישקעו באשליה. השער בדקה הראשונה לא יכול להוות תירוץ ל-45 הדקות שהגיעו אחריו, שהיו יכולות להסתיים אפילו בפיגור משמעותי יותר וראיקוביץ' לא נבחן ברצינות אפילו פעם אחת במשחק שוטף. בסופו של דבר, בדקות בהן בית"ר הייתה אמורה לנסות לייצר לחץ על מכבי, שכטר מצא את עצמו כאשר לצידו רק וארן וחצי יוסי בניון, שהכנסתו בדקה כל כך מוקדמת כחילוף שלישי (אולי בגלל לחץ הקהל) הייתה צעד מאוד לא אחראי. ככה לא עולים למקום הראשון, גם שכטר יודע את זה.

אלירן עטר

שערים: 0
בישולים: 0

דריבלים מוצלחים: 2
מסירות מפתח: 1
בעיטות למסגרת: 2
איבודים: 2
חטיפות: 1
סחיטת עבירות: 0
נבדלים: 1

גם בפעם האחרונה שמכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים, היא קטעה לעצמה רצף של תוצאות תיקו (אז ארבע, הפעם שלוש). זה היה במחזור ה-35 של עונת 2015/16, אחרי שהשחקנים של פטר בוס הרסו לעצמם את סיכויי האליפות ופתאום קיבלו זריקת אנרגיה בדמות סיכוי קלוש של הרגע האחרון - כאשר באר שבע הפסידה במפתיע למכבי חיפה ואייל משומר. הניצחון ההוא לא סידר לבוס וערן זהבי את התואר, אך גם חמישה מפגשים עגומים מול בית"ר לאחר מכן הצהובים קיבלו זריקת אנרגיה בזכות הפסד באר שבעי, ובזכות מחצית ראשונה מצוינת בטדי סגרו ארבעה ימים חלומיים אחרי תקופה קשה. עטר היה חלק מרכזי מהמחצית הטובה הזו, לא הפסיק לנוע ויחד עם שאר החברים עלה על הדשא עם סכין בין השיניים וחשב בעיקר איך להבקיע שערים. לצערו, זה לא ממש הלך. ההחמצה עם הראש עוד מתקבלת, אבל בהמשך עטר החמיץ פעמיים מול סתיו שושן (במצב השני היה צריך לחפש את בלקמן). מעבר לשלושער שכבש מול עכו וגול נגד הפועל חיפה, עטר לא מספק את המספרים שציפו להם במכבי תל אביב, ואחרי סיבוב ועוד משחק של כדורגל אפשר להגיד שזו בעיה.

אבל מכבי התגברה על ההחמצות שלו ואין ספק שאחרי ניצחון כזה המומנטום לצידה. ריקן, דסה, גולסה, טיבי (איזה מהלך!), דור פרץ וכמובן בלקמן היו נהדרים, המעבר לשלושה בלמים עובד ופתאום הפער מבאר שבע הוא רק ארבע נקודות. הדבר היחיד שעשוי להדאיג את אוהדי מכבי תל אביב הוא ספסולו של קיארטנסון, שדווקא אחרי שער הניצחון בטוטו נאלץ לצפות בהחמצות של עטר מהספסל. בניגוד לניצחון הקודם על בית"ר הפעם למכבי יש הרבה יותר ממחזור אחד כדי לסגור את הפער מהצמרת, ויש בינה לבין המטרה שלוש קבוצות. יהיה מעניין.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים מול ז'אן-סילבן באבין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמעט החזיר את בית"ר למשחק. שכטר/ברני ארדוב

ראש בראש

שכטר היה מהטובים בבית"ר, למרות המשחק החלש שלה, בעוד עטר שיחק טוב אך לא היה מהבולטים במכבי תל אביב - אך דווקא האחרון הוא זה שיחגוג הלילה בגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully