וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ניק קלאת'ס אחד הטובים ביורוליג, אבל יהיה קשה גם בלעדיו"

18.12.2017 / 19:29

מאמן מכבי תל אביב לא מקל ראש במפגש מול פנאתינייקוס, שתחסר את הכוכב הפצוע שלה: "תמיד יש שחקנים אחרים שמתעלים במצבים כאלה". רול: "אני מרגיש טוב" (ג', 21:15, ערוץ 10)

עריכת וידאו: תום זואילי

אחרי ההפסד 101:86 לצסק"א מוסקבה ביום שישי, תנסה מכבי תל אביב לחזור לנצח כשתפגוש מחר (שלישי, 21:15, ערוץ 10) את פנאתינייקוס. הצהובים, שלא שיחקו מאז שישי וקיבלו חופש מהליגה המקומית, עומדים על מאזן 5:7, חלש בניצחון אחד מזה של יריבתם (4:8), שתיאלץ להסתדר ללא ה-שחקן שלה, ניק קלאת'ס, שנפצע במשחק היורוליג האחרון. מכבי תל אביב תצטרך להסתדר ללא הקפטן איתי שגב, שממעיד העונה ביורוליג ממוצעים של 1.8 נקודות, 2 ריבאונדים ו-0.2 אסיסטים למשחק. מי שישמש כקפטן יהיה ג'ון דיברתולומאו.

המאזן ההיסטורי בין שני המועדונים הוותיקים עומד על 10:10, כלומר עשרה ניצחונות לכל קבוצה. פאו ניצחה בשני המפגשים בין השתיים בעונה שעברה כשבמשחק הביתי הצליח כריס סינגלטון לקבוע שיא קריירה של 26 נקודות. דשון תומאס יפגוש את מאמנו לשעבר בברצלונה, צ'אבי פסקוואל.

מייקל רול, שיצא עם הצהובים ליוון אחרי שנעדר מהמשחק מול צסק"א מוסקבה, אמר לקראת המשחק: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. אנחנו מרוכזים לגבי מה שאנחנו יכולים להשיג כקבוצה. כמובן שקלאת'ס הוא שחקן משמעותי מאוד בפנאתינייקוס, אבל מישהו בטח ירים את הרמה שלו כדי למלא את החיסרון שלו. אנחנו צריכים להתרכז בדברים שלנו ובעצמנו". מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה: "קלאת'ס הוא אחד השחקנים הכי טובים ביורוליג, אבל כל קבוצה יכולה לשחק כשיש לה שחקנים חסרים. אני לא חושב שיהיה לנו משחק קל. אנחנו צריכים להיות טובים יותר, מרוכזים יותר ולשחק כדורסל טוב במשך 40 דקות כדי שנוכל לנצח. היה לנו אימון טוב ואני מקווה שנוכל להראות את זה במשחק".

מאמן היוונים צ'אבי פסקוואל אמר: "מכבי קבוצה נהדרת עם סגל שחקנים חזק מאוד, כך שאי אפשר להתרכז רק בשחקן זה או אחר. היא קבוצה אתלטית שאוהבת לשחק אחד על אחד. היא קבוצה שרצה מהר מאוד ואנחנו צריכים להקדיש לזה תשומת לב ולשלוט בריבאונד ההגנה". קני גבריאל הוסיף: "כולם צריכים להרים את הרמה שלהם כי ניק לא איתנו. הוא עושה המון בשביל הקבוצה, אין ספק שיהיה קשה, אבל אנחנו צריכים להתאחד כקבוצה ולשחק טוב יותר. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים בשני הצדדים של המגרש".

נוריס קול שחקן מכבי תל אביב. באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נוריס קול ביוון/אתר רשמי, באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גארד מכבי תל אביב פייר ג'קסון: "אני חושב שזה משחק גדול בשבילנו, קבוצה חזקה בסביבה עוינת. יש לנו טעם קצת מר בפה מהמשחק האחרון במוסקבה ולכן ננסה להתחיל את השבוע הזה בצורה חיובית. אנחנו רוצים לנצח במכבי ולהשיג ניצחון גדול". אלכס טיוס, סנטר מכבי תל אביב: "אני חושב שנצטרך לשחק בצורה קשוחה, להיות חכמים. להיצמד לתכנית המשחק שלנו ולצאת לשחק. השחקנים נרגשים, אנחנו רוצים לנצח בשביל האוהדים שלנו בבית, אנחנו רחוקים מישראל במהלך החג, חנוכה. זה יכול להיות נהדר. הם (פנאתינייקוס) אתלטים מאוד וזורקים טוב מאוד לשלוש. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה בלהגן על הזריקות שלהם משלוש ועל הריבאונדים. כמו שאמרתי קודם לכן, לנצח בשביל ישראל יהיה נהדר, במיוחד כשאנחנו לא בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully