וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ריסטו מיטרבסקי יגיע להתרשמות, אחמד עאבד מועמד

17.12.2017 / 17:57

המדורגת שנייה בליגת העל הודיעה כי הבלם/קשר המקדוני בן ה-26 ינחת בארץ אחרי שהתיר את חוזהו באיסטרה הקרואטית. שחקן עירוני קרית שמונה עשוי להגיע אם ישוחרר ללא תמורה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלמוג כהן בראיון ל"טוכמן וחמי"

האם הפועל חיפה תצרף בקרוב זר חמישי? המדורגת שנייה בליגת העל הודיעה היום (ראשון) כי ביממה הקרובה ינחת בארץ הבלם/קשר המקודני ריסטו מיטרבסקי. השחקן בן ה-26 התיר לאחרונה את חוזהו באיסטרה הקרואטית שנקלעה לבעיות כלכליות, והוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל קבוצה עוד לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר. מיטרבסקי, שערך בעבר גם שתי הופעות בנבחרת מקדוניה הצעירה, יגיע לשבוע התרשמות ויעבור בדיקות רפואיות, כשלאחר מכן צפויה הפועל חיפה לנהל עמו משא ומתן על חוזהו.

ריסטו מיטרבסקי. מתוך טוויטר,
ללא קבוצה כרגע. ריסטו מיטרבסקי/מתוך טוויטר

במועדון הבהירו כי יצרפו בימים הקרובים שחקן אחד או שניים בעמדות הקישור וההתקפה כדי לעבות את הסגל. אחד המועמדים הוא אחמד עאבד, שחקן הכנף של עירוני קרית שמונה, שעשוי להצטרף לקבוצה מהכרמל אם ישוחרר ללא תמורה בינואר.

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא הישאם כיוואן. הקשר לא נכלל בסגל למרות שלניר קלינגר לא היו מספיק אפשרויות בהתקפה והוא עשוי ליזום שיחה עם יואב כץ בנוגע למצבו. אתמול זה בא לידי ביטוי בשני חילופים בלבד שערך המאמן מכיוון שלא היה לו שחקן התקפה אחר על הספסל מאחר וגם מאמון קשוע עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully