וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל רעננה: פושה יחזור להרכב של קורצקי

המארחת רוצה להמשיך בקו ההתקפי אחרי הרביעייה לרשת עכו, עאבד צפוי לחזור לסגל (19:00, 5 לייב). הקבוצה מהשרון תבצע שינוי אחד בהתקפה. שכר: "ניתן לסילבס את הכבוד אחרי המשחק"

מחזור 14הסתיים17/12/2017
עירוני קרית שמונה
    0
    • (39, גול עצמי) דיניז
    • (78) סוויסה
    הפועל רעננה

    עירוני קרית שמונה:

    אחרי הניצחון המשכנע על הפועל עכו, עירוני קרית שמונה תנסה לייצר המשכיות הערב (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) מול הפועל רעננה. חיים סילבס לא יעשה שינוי בהרכב, כשאחמד עאבד צפוי להיות כשיר ולהיכלל בסגל. "אנחנו מנסים לייצר מומנטום", הסביר השוער איתמר ניצן, "היכולת של ההתקפה במשחק האחרון עזרה לכולם". בקבוצה הזהירו שלא לזלזל ברעננה ומקווים ששגיב יחזקאל ימשיך בשיפור אחרי סיבוב ראשון לא טוב. "שגיב שחקן חשוב מאוד למטרות שלנו להשתלב בפלייאוף העליון, אמרו בקבוצה. "הוא מתחיל להשתלב ולהיראות חד יותר".

    הפועל רעננה:

    מנחם קורצקי, שיצא מאוכזב מאוד מההפסד לבית"ר ירושלים, עודד השבוע את שחקניו וביקש מהם להמשיך עם אותה מחויבות שמאפיינת את הקבוצה בשבועות האחרונים במטרה לצבור נקודות חשובות במאבקי התחתית. המאמן יערוך ככל הנראה שינוי אחד בהרכב, כשיחזיר את ז'ורדן פושה על חשבונו של תומר סוויסה שפתח לראשונה בשבוע שעבר. לקראת המשחק אמר מוחמד שכר: "יצאנו עם הרגשה של אכזבה מהמשחק מול בית"ר ירושלים, חשבנו שיכולנו לקחת מטדי נקודות, אבל מבחינתנו זה עבר ואנחנו כבר מסתכלים על קרית שמונה. אנחנו יודעים שחיים סילבס מכיר את הקבוצה, הוא היה פה שלוש שנים, אבל את הכבוד שלו ניתן אחרי המשחק. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות. הייתה אווירה טובה השבוע באימונים, מנחם קורצקי הכין אותנו הכי טוב שיש לקראת המשחק ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים כדי לקחת את הנקודות".

    שגיב יחזקאל שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
    חשוב למטרות של קרית שמונה. שגיב יחזקאל/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * 10 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, ועדיין לא נרשם ניצחון ביתי. קרית שמונה ניצחה בחוץ פעמיים, רעננה חגגה עם 2:3 במפגש האחרון ועוד שבעה משחקים לא הוכרעו, כולל 0:0 במחזור הפתיחה של העונה בנתניה.

    * עירוני קרית שמונה מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בית רצופים, מתוכם שלושה בליגה.

    * רעננה היא הקבוצה היחידה פרט לבית"ר ירושלים שעדיין לא רשמה תיקו במשחק חוץ. יש לה שני ניצחונות וחמישה הפסדים עד כה כאורחת.

    * מפגשי אקסים: חיים סילבס ושובל גוזלן שיתפו פעולה יחד בהפועל רעננה, כשמצד שני לבן והבה, רועי שוקרני, תומר סוויסה, שמעון אבוחצירה ואפילו לשוער השלישי אופק אנטמן יש עבר בקרית שמונה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 600

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully