וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצרט ברוק: אוסוויילר הוליך את דנבר לניצחון באינדיאנפוליס

15.12.2017 / 8:27

הקוורטרבק של הברונקוס נכנס במקום טרבור סימיאן הפצוע, רשם שלושה טאצ'דאונים והוביל את הברונקוס לניצחון 13:25 במשחק שפתח את המחזור ה-15 ב-NFL. בראשון: פיטסבורג-ניו אינגלנד, סיהוקס-ראמס, צ'ארג'רס-צ'יפס

ברוק אוסוויילר שחקן דנבר ברונקוס. AP
כנראה יפתח עד תום העונה. ברוק אוסוויילר/AP

דנבר ברונקוס (9:5) ניצחה בלילה שבין חמישי לשישי את אינדיאנפוליס (11:3) 13:25 במשחק חסר חשיבות לחלוטין במסגרת המחזור ה-15 ב-NFL. היא עשתה זאת לאחר שפיגרה 10:0, בזכות הקוורטרבק המחליף ברוק אוסוויילר, שנכנס ברבע הראשון במקום טרבור סימיאן שנפצע. אוסוויילר רשם 194 יארד עם 12 מ-17, שני טאצ'דאונים במסירה ועוד אחד בריצה. הוא גובה על ידי משחק הגנה מצוין ו-158 יארדים בריצה של סי ג'יי אנדרסון.

אוסוויילר צפוי לפתוח בשני המשחקים שנותרו לברונקוס, מאחר שסימיאן נפצע בכתפו ונטש. בדנבר לא סיפקו מידע על חומרת הפציעה. ברנדון וויליאמס, הטייט אנד של הקולטס, נפצע בראשו לאחר התנגשות עם דיונטרז מאונט מדנבר במהלך בעיטת הרחקה ופונה לבית החולים עם פגיעה בראשו.

המחזור הקרוב במשחק המרכזי ביום ראשון תארח פיטסבורג (2:11) את ניו אינגלנד (3:10). ניצחון של הסטילרס יקנה להם את הביתיות לכל אורך הדרך עד לסופרבול. במשחק מסקרן נוסף יתמודדו לוס אנג'לס צ'ארג'רס וקנזס סיטי, שתיהן עם מאזן 6:7, בקרב ישיר שעשוי להכריע את ראשות ה-AFC דרום. ב-NFC, קרוליינה (4:9) תתמודד עם גרין ביי (6:7), במשחק בו צפוי ארון רוג'רס לחזור לעמדת הקוורטרבק, והמפץ הגדול יתרחש בסיאטל, שם יתמודדו הסיהוקז (4:9) עם לוס אנג'לס ראמס (5:8).

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
מצית תקוות מחודשות לפלייאוף. רוג'רס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully