וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "זה אתגר. צסק"א משחקת נהדר בבית שלה"

14.12.2017 / 21:45

מכבי תל אביב נחתה במוסקבה הקפואה (0 מעלות) לקראת המשחק נגד צסק"א (שישי, 19:30). המאמן נבן ספאחיה צעק וגער על ההגנה הלקויה במשחקים האחרונים. מייקל רול הפצוע נשאר בארץ

one

מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) למוסקבה הקפואה (0 מעלות) לקראת משחק היורליג מחר (שישי, 19:30, ערוץ עשר באפיק 14 ו-SPORT5HD) נגד צסק"א מוסקבה. הצהובים לא ניצחו במוסקבה את צסק"א כבר 13 שנים, מאז שאנתוני פארקר שיחק במכבי וקלע שלשת ניצחון ב-2004.

המאמן נבן ספאחיה אמר באימון המסכם כי "זו לא בושה להגיד שצסק"א קבוצה יותר טובה ואולי הטובה ביותר באירופה. הם קולעים 90 נקודות למשחק ומובילים כמעט בכל קטגוריה התקפית ביורוליג". לחניכיו נשמע המאמן ספאחיה הרבה פחות סלחני: השחקנים ספגו לא מעט צעקות וגערות על ההגנה הלקויה שהציגו בשלושת המשחקים האחרונים. הקרואטי הרבה להעיר להם על איבודי כדור ועל ספיגת השלשות מול היריבות. מי שלא הצטרף לקבוצה הוא מייקל רול הפצוע שימשיך לעבור טיפולים בארץ.

עוד בנושא:

סרחיו רודריגס לוואלה! ספורט: "צסק"א נתנה לי שקט ויציבות. לא יכולתי לסרב לה"
יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 111:85 בידי באיירן מינכן
ליאנג'לו ולאמלו בול חתמו במדורגת שמינית בליטא, ויטאוטאס

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
לא מצפה למפגש קל נגד הצהובים. דימיטריס איטודיס/ברני ארדוב

ג'ון דיברתולומאו אמר לקראת המשחק: "התחלנו להתאמן כבר בבוקר, מצפה לנו משחק לא פשוט מולם. מדובר בקבוצה שמשחקת נהדר בבית שלה, קבוצה מוכשרת מאוד. זה אתגר. הם עושים דברים בהגנה ואוהבים להאט את המשחק של היריבה. נחמד שאנחנו במזג אוויר קצת שונה, הקור לא משפיע עלינו כי אנחנו בקושי נמצאים בחוץ".

צסק"א נמצאת במאזן של 2:9, והפסידה עד כה העונה בספרד אצל ריאל מדריד ובבית מול פנרבחצ'ה. הרוסים מוליכים את היורוליג במדד (104.8 למשחק), בנקודות (89.09 למשחק), בחטיפות (8.36 למשחק), אחוזים ל-2 ו-3 נקודות (56.32% ו- 41.56% למשחק) וממוקמת שניה בחסימות (4.0 למשחק).

מאמן צסק"א, דימיטריס איטודיס, אמר לקראת המשחק: "צפוי לנו משחק קשה. מכבי זו קבוצה שאוהבת לרוץ, מהירה ואתלטית. יש להם שחקנים איכותיים והמון מוטיבציה. לא מצפה מפגש קל מולם".

עוד באותו נושא

סרחיו רודריגס לוואלה! ספורט: "צסק"א נתנה לי שקט ויציבות. לא יכולתי לסרב לה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully