וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הרבה דברים לא עבדו אצלנו היום, נעבוד על זה"

14.12.2017 / 23:02

מאמן הפועל באר שבע נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו. איסק קואנקה, שלא נכלל בסגל, לחבריו בספרד: "אם לא יתנו לי קרדיט לא אוכל להוכיח מה אני שווה"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) בגמר גביע הטוטו. האדומים נוצחו 1:0 על ידי מכבי תל אביב במשחק שנערך באצטדיון בנתניה אחרי שער של וידאר קיארטנסון בדקה ה-83. לא רק שהקבוצה של ברק בכר איבדה תואר, גם אם זה רק גביע הטוטו, אלא שהיא גם איבדה את לואי טהא שנפצע והוחלף מעט לפני הסיום.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "הם היו יותר רעבים ונחושים ופה נפלנו לצערי. הרבה דברים לא עבדו היום. נשב וננתח. ברור שהיו הרבה דברים רעים מבחינה מקצועית". על החיסרון של וואקמה אמר המאמן: "הוכחנו כבר שאנחנו לא בנויים על שחקן אחד. אנחנו משתדלים לעשות את העבודה ולוודא שיותר שחקנים יהיו טובים. היום זה לא היה ככה וחבל".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
מאוכזב. בכר/ברני ארדוב

איסק קואנקה, קשרה הספרדי של הפועל באר שבע, כועס ומאוכזב מאוד ,כך מעיד אחד מחבריו הקרובים בספרד בשיחה עם וואלה! ספורט. אותו חבר שוחח עם קואנקה שהביע פליאה כיצד ייתכן שהוא לא בסגל אפילו בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. קואנקה שיחק העונה 283 בליגה וכבש שני שערים ו-242 דקות בליגה האירופאית, כשלכל הדעות מדובר בממוצעים יפים לעומת כמות הדקות. מצד שני, בבאר שבע מאוכזבים מיכולתו מאז שחזר מהפציעה ובכלל מאז שהוחתם.

בשיחה בין קואנקה לחבריו טוען הגורם הספרדי שהקשר היה מלא באכזבה ואמר: "אני מופתע מאוד שאני לא בסגל. אם לא נותנים לי קרדיט אני לא יכול להראות מה אני שווה. כבשתי שלושה שערים אבל אם הייתי משחק תשעים דקות כל משחק הייתי כובש יותר". למרות שיחה זו, בספרד מציינים שקואנקה נחוש להוכיח לראשי באר שבע שהוא ראוי לאמון ולא מדבר על עזיבה, אך נציגיו וחבריו מופתעים מאוד ולא אוהבים את המעמד שנוצר לו בארץ.

עוד בנושא:

צדק מאוכזב מפסק הדין: "כשיגלו מהו התוסף, יבינו שאין סיכוי שידע שהוא אסור לשימוש"
הפועל באר שבע: עורך דינו של שיר צדק נוטה להמליץ על ערעור
עורך הדין אפרים ברק: "ברור שאופ"א התרשמה מהטיעונים של שיר צדק"

עדכון ראשון: 20:48

עוד באותו נושא

צדק מאוכזב מפסק הדין: "כשיגלו מהו התוסף, יבינו שאין סיכוי שידע שהוא אסור לשימוש"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. קובי אליהו
עדיין לא חושב על עזיבה. איסק קואנקה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully