וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה יעמוד לדין פנימי, יקבל עונש קל

12.12.2017 / 13:00

המגן/בלם קיבל החלטה לנסוע לבקר את אביו החולה ללא אישור המועדון, בבית"ר יקנסו אותו בסכום קטן: "מבינים את מצבו, אבל יש דברים שלא עושים". בקבוצה התעודדו מהחלמתו של בוריס קליימן

צילום ועריכה: קובי אליהו

בלם בית"ר ירושלים אנטואן קונטה יעמוד לדין פנימי על החלטתו לנסוע לחו"ל ללא אישור, וצפוי לקבל עונש קל. בבית"ר ירושלים הסבירו: "מבינים את מצבו, אבל יש דברים שלא עושים".

לפני כשלושה שבועות אביו של הבלם חלה ואושפז בבית חולים. קונטה לא חיכה הרבה, ומיד קנה כרטיס טיסה לבקר את אביו. הצרפתי אפילו קיבל מהמועדון אישור לטוס בשל אותן נסיבות. השבוע אמור קונטה לעמוד לדין בשל אותו מקרה.

בבית"ר הסבירו: "לא היינו מונעים ממנו לטוס, אבל כל שחקן לא יכול לקבוע כי הוא עושה דברים מבלי לקבל את אישור המועדון קודם. הוא קבע לנו עובדה ולכן יעמוד לדין". עצם העמדה לדין היא הדרך של המועדון להעביר מסר לשחקן כי התנהגות כזאת לא תתקבל בעתיד ואם מצב כזה יחזור הוא יצטרך קודם לקבל את אישור המועדון. קונטה לא צפוי לקבל עונש קשה, אלא כנראה יוטל עליו קנס כספי קטן.

בבית"ר ירושלים התעודדו מאוד מהעובדה שהשוער בוריס קליימן ישחק בסופו של דבר מול מכבי תל אביב. השוער סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי ויזדקק למנוחה בת כמה ימים, ובקבוצה חששו מאוד שהשוער שנמצא בכושר מצוין ייעדר מהמשחק המסקרן, אבל הוא צפוי להיות כשיר. גם חן עזרא אמור לחזור לסגל.

אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מצב רגיש. קונטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully