וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הסיבוב הראשון: הגנה של הפועל חיפה,הפועל באר שבע נעדרת

11.12.2017 / 23:00

בעונה שבה ההתקפות בולטות וההגנות חורקות, נראה הגיוני להציב את נבחרת הסיבוב במערך 3:5:2. האס של קלינגר, המנוע של נתניה, העוגן בקישור של בית"ר ובעיקר, אף שחקן של האלופה

הסיבוב הראשון של העונה בליגת העל התאפיין בפריחה של לא מעט שחקני התקפה, וכתוצאה מכך בשערים יפים ומשחקים מרובי שערים ומרתקים, אך מנגד בהגנות שמרבות לטעות ולחרוק. לראיה, במחזור שסגר את הסיבוב רק שלוש קבוצות שמרו על רשת נקייה, ואם מתעלמים מהמפגש הערב (שני) בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב (וכדאי להתעלם) קרית שמונה הייתה היחידה שלא ספגה בשישה משחקים. לכן, נבחרת הסיבוב תהיה במערך של 3:5:2, תעניק כבוד למעט שחקני ההגנה שבלטו ובעיקר תיתן כבוד לחבר'ה שדואגים לשים את הכדור ברשת. הולטים בהיעדרם: שחקני הפועל באר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוער: ארנסטס שטקוס - אחרי כמה עונות של תלאות בין הקורות בצד האדום של הכרמל, נראה נהדר עד כה וסיפק כמה משחקים מצוינים והצלות מרהיבות. גורם חשוב בהצלחה של הפועל חיפה.

שחקן הגנה: גבריאל תמאש - עוד שחקן שהגיע לחזק את ההגנה של קלינגר ועושה עבודה טובה מאוד. מנהיג את ההגנה הטובה בליגה (11 שערי חובה).

שחקן הגנה: שמואל שיימן - הוא לא ממש השתלב במכבי חיפה, ברח מהספינה הטובעת של הפועל תל אביב ונחת בהפועל חיפה. ארבעה בישולים הם בונוס אדיר לעבודה הגנתית טובה.

שחקן הגנה: מרכוס דיניז - הברזילאי מצליח להרשים ולהוביל את עירוני קרית שמונה לסיבוב של 12 שערי חובה (שנייה בליגה). לצערו, זה הספיק רק למקום השביעי.

מרכוס דיניז שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מרכוס דיניז/ברני ארדוב

קשר: קלאודמיר - מוכיח גם בעונתו הרביעית בבית"ר ירושלים כמה הוא חשוב, ולעבודת קישור טובה וארבעה בישולים הוסיף גם ארבעה שערים. העובדה ששלושה מהם הגיעו מהנקודה הלבנה מוכיחה שבית"ר סוף סוף מצאה את הבועט הקבוע שלה.

קשר: עלי מוחמד - 6 בליגה במסירות מפתח, 7 בריצות מהירות, 2 במסירות מדויקות, 3 בדריבלים מוצלחים, 4 בתיקולים מוצלחים, 2 בחילוצי כדור בחצי היריבה. צריך עוד משהו? המנוע של מכבי נתניה.

קשר: חנן ממן - ארבעה שערים, חמישה בישולים, מקום שני בליגה. ממן בלט גם בעונה שעברה, כעת גם החברים משתפים פעולה. לא הנציג האחרון של הפועל חיפה בנבחרת.

קשר: עידן ורד - למרות מחלה (וענייני חוזה) שהגבילו אותו לתשעה משחקים בסיבוב, כבש ארבעה שערים והוסיף שישה בישולים (ראשון בליגה). בית"ר זקוקה לו גם בהמשך.

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים (מימין) חוגג עם עידן ורד. ברני ארדוב
עידן ורד חוגג עם ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

קשר: דיא סבע - מלך שערי הליגה כבש כמעט שער בממוצע למשחק (12 ב-13) ולא עושה סימנים שהוא עומד לעצור. לצערו, מכבי נתניה סיימה סיבוב מצוין רק במקום החמישי, אבל הוא ללא ספק שחקן הסיבוב.

חלוץ: נריוס ולסקיס - הלטבי של יוסי אבוקסיס הוא האיש למשימות מיוחדות, ופעם אחר פעם הצליח להעניק לבני יהודה נקודות עם שער בדקות הסיום. למעשה, מתוך ששת שעריו, ארבעה היו שערי ניצחון דרמטיים, וחמישה נכבשו בחמשת המחזורים האחרונים. אפשר לבקש יותר מזה מחלוץ זר?

חלוץ: אלון תורג'מן - החלוץ שעבר שנים לחוצות ומאכזבות במכבי חיפה חצה את הכביש וכעת מביט על הירוקים מלמעלה, במרחק של 12 נקודות. שמונה שערים, מקום שני בליגה, ובישול - תרומה נהדרת של חלוץ מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully