וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במכבי חיפה: סרט הקפטן נלקח מאלברמן ללא ידיעתו

11.12.2017 / 16:34

מי שהיה הקפטן השני לא ידע שגרשון יענוד את הסרט עד לפני המשחק, שחקנים סיפרו: "לא תשמע מגל מילה רעה, אבל הוא לא ילד בן 20". סדר הקפטנים עד הגעת המאמן: קינן, גרשון ואלברמן

צילום: אדריאן הרבשטיין

סאגת הקפטנים במכבי חיפה: שחקנים בקבוצה טוענים כי מי שהיה אמור לשמש כקפטן במשחק האחרון, גל אלברמן, לא ידע כי סרט הקפטן נלקח ממנו והועבר לרמי גרשון. על פי גורמים בקבוצה, המאמן היוצא גיא לוזון הורה להעביר את סרט הקפטן לבלם רגע לפני המשחק, זאת להפתעת השחקנים שחשבו כי אלברמן הוא זה שיענוד את הסרט. "כולם ראו שגרשון ענד את הסרט, אז היינו בטוחים שגיא סגר את זה עם גל. מתברר כי לקחו מגל את הסרט בלי לדבר איתו", סיפר מקורב לקשר, אחרי שהנושא הפך לשיחת היום בקרב חלק מהשחקנים באימון אתמול.

שחקן מכבי חיפה, גל אלברמן. ברני ארדוב
הסרט נלקח לו בלי שידע. גל אלברמן/ברני ארדוב

כזכור, לוזון הודיע בתחילת העונה כי קינן יהיה הקפטן הראשון של הקבוצה, בעוד שאלברמן יהיה הקפטן השני. לוזון לא הודיע מי יהיה הקפטן הנוסף, ולאור העובדה שאלברמן וקינן לא עלו בהרכב, הוא העביר את הסרט לגרשון. "מוזר מאוד שלקחו החלטה כזאת בלי ליידע את גל. הוא לא ילד בן 20. הוא הגיב בצורה בוגרת, מקצוען אמיתי, לא תשמע ממנו מילה רעה, אבל היחס הזה כלפיו לא הוגן".

אז מה קורה כעת? ובכן, דקל קינן נשאר הקפטן הראשון של מכבי חיפה עד עזיבתו בסוף החודש. מי שיחליף אותו יהיה גרשון, ואלברמן יהיה הקפטן השלישי. לאחר עזיבת קינן, ייתכן והמועדון ייבחר קפטן אחר. המטרה היא לבחור שחקן ישראלי ותיק, כששמותיהם של מאור בוזגלו וגילי ורמוט כבר עלו. "ההחלטה לגבי סדר הקפטנים תתקבל על ידי המאמן הבא", אמרו בחיפה, שם לא פוסלים אפשרות שגרשון ימשיך כקפטן הראשון עד תום העונה ואלברמן או שחקן אחר יחליפו אותו.

הבוקר דווח בהולנד כי אלברט סטייפנברח שפוטר אתמול (ראשון) מאימון גנק מועמד לאמן את מכבי חיפה. במועדון טוענים כי לא נעשתה כל פניה להולנדי. מחר יעבירו איתי מרדכי ורוב מאס את האימון. כרגע שניהם מוגדרים כעוזרי מאמן והכוונה היא להושיב את שניהם על הספסל. ביום רביעי יערוך אלאך מסיבת עיתונאים, בה יתייחס לפרידה ההדדית מגיא לוזון. בשיחה שקיים אתמול עם השחקנים הוסיף אלאך: "אני מאמין בסגל הזה. חשוב מאוד להמשיך ולא להרים ידיים, אסור לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully