וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה חגגה את ה-0:4: "יש פה פוטנציאל אדיר"

11.12.2017 / 11:10

בקבוצה אמרו אחרי הפועל עכו: "סוף סוף התפוצצנו, רק חסרה יציבות. יש לנו מקום בפלייאוף העליון". שביעות רצון גדולה מארבעת הזרים, האסלביינק, טיירה, דיניז וקוויאר

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. סוכנות ג'יני
רק חסרה יציבות. קרית שמונה חוגגת/סוכנות ג'יני

שמחה גדולה נרשמה אתמול בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה אחרי ה-0:4 המוחץ על הפועל עכו. הבעלים איזי שרצקי הביע את שביעות רצונו בפני אנשי המועדון והתקווה כעת היא שהקבוצה תיכנס לסוג של יציבות ותצליח לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות – דבר שיעניק לה כרטיס לפלייאוף העליון.

"יש פה פוטנציאל אדיר, רק חסרה יציבות", אמר גורם בקבוצה, "לקח זמן להתחבר אבל אם נצליח להיות יציבים בסיבוב השני אין ספק שיש לנו מקום בפלייאוף העליון. חיכינו למשחק שנתפוצץ בו וסוף סוף זה קרה".

בקבוצה החמיאו לזרים כאשר ישנה שביעות רצון גדולה מאוד משני הבלמים מרכוס דיניז וקרלוס קוויאר, מהקשר האחורי אפונסו טיירה ומהחלוץ נייג'ל האסלביינק. לגבי מילוש ראדיבוייביץ' ודידייה ברוסו עדיין אין החלטה אם הם יישארו או יעזבו בינואר.

בשלב זה הבעלים איזי שרצקי הבהיר שלא יחזק את הסגל בינואר ושהוא מאמין מאוד בסגל הנוכחי, אך למרות זאת ישנם כאלה בקרית שמונה שמעריכים שאם ימצא חלוץ ברמה טובה – ישראלי או זר - הוא עשוי להצטרף בחלון ההעברות הקרוב. אופיר קריאף יעזוב אם ימצא קבוצה. מ.ס אשדוד והפועל אשקלון התעניינו בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully