וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מצלמות הטלוויזיה: תובע ההתאחדות לא יעמיד את חאלד חלאיילה לדין

11.12.2017 / 10:19

העובדה שאלון יפת שלף צהוב לקפטן סכנין מונעת מעורך הדין ניר רשף להעמיד לדין את השחקן, שמשך באיבר מינו של שחקן הפועל באר שבע דן איינבינדר. אכזבה בקבוצה מהסיבוב הראשון

אדריאן הרבשטיין

תובע ההתאחדות, עורך דין ניר רשף, לא יעמיד לדין את קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה, למרות שמצלמות הטלוויזיה קלטו את השחקן מושך באיבר מינו של שחקן באר שבע דן איינבינדר במשחק ההפסד אתמול (ראשון) להפועל באר שבע. גורמים בהתאחדות מספרים שתובע ההתאחדות דווקא כן רצה להעמיד את חלאיילה לדין, אלא שהעובדה שהשופט אלון יפת הוציא כרטיס צהוב לחלאיילה מונעת ממנו לעשות זאת.

בהתאחדות ישנם כאלה המבקשים לבדוק אם העובדה שבדו"ח השיפוט לא צויין במדוייק ארוע המשיכה, אלא רק עימות עם איינבינדר, יכולה להביא בסופו של דבר להעמדה לדין. ההערכה היא שהתקנון לא מאפשר זאת בגלל שהייתה התייחסות כלשהיא לארוע על ידי השופט. בסכנין מקווים מאוד שהקפטן לא יעמוד לדין, שכן במקרה כזה הוא יכול להיות מורחק תקופה ארוכה. בסכנין היו גם כאלה שגינו את המעשה.

עוד בנושא:

ברק בכר: "לא דיברתי במחצית, השחקנים הבינו לבד שצריך להרים את עצמם"
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני סכנין וכבשה את המקום הראשון

מאמן בני סכנין פליקס נעים. יוסי ציפקיס
אמור להישאר, בינתיים. פליקס נעים/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, בהנהלת המועדון מאוכזבים מאוד מהסיבוב הראשון, בעיקר מהיכולת שהציגה הקבוצה. לאחר המשחק אתמול התכנסו ראשי המועדון בתוך חדרי ההלבשה ולאחר מכן בחדר במשרדים בעכו כשהמנכ"ל חאלד קאסום, היו"ר מוחמד אבו יונס ובכיר נוסף במועדון שנחשב לאחד מהתורמים המשמעותיים למועדון שוחחו דקות ארוכות כשגם סוגיית מעמדו של פליקס נעים עלתה בשיחה, כך על פי גורמים בהנהלה. למרות שגובר הלחץ מצד חלק מההנהלה לעשות זעזוע, אבו יונס ודוכי דווקא מעדיפים שלא לעשות זעזועים ולתת שקט למערכת, לפחות עד אחרי המשחק מול הפועל עכו.

בעניין אחר, בקבוצה ינסו להתחזק בינואר כאשר השם הבולט הוא שמו של מוחמד גדיר, כשגם אמיר חלאיילה הצעיר הוזכר כמועמד לחזור. בנוסף בקבוצה ינסו לחזק את הקבוצה בלפחות זר אחד נוסף.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני סכנין וכבשה את המקום הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully