וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייפנברח מועמד למכבי חיפה. שחקנים: "דברי אלאך חלחלו היטב"

11.12.2017 / 9:40

בהולנד מדווחים כי המאמן שפוטר מגנק ועבד במנ' יונייטד מועמד. לאלאך מספר מועמדים, גם רוטן ופאבר הוזכרו. השחקנים מבינים: "בזעזוע הבא אנחנו נשלם את המחיר". מרדכי ומאס עשויים לשנות שיטה

צילום: אדריאן הרבשטיין

שחקני מכבי חיפה יחלו מחר (שלישי) בעידן חדש: שני עוזרי המאמן איתי מרדכי ורוב מאס שינחת היום אמורים להדריך את הקבוצה במקום גיא לוזון עד למציאת מאמן קבוע. חלק מהם סיפר אתמול כי לא האמין שמכבי חיפה תודיע על פרידה הדדית מהמאמן מיד לאחר המשחק, אך הודה כי הצעד הזה היה מתבקש לאור התוצאות האחרונות. אחד השחקנים סייג: "האחריות בהחלט מוטלת גם עלינו. המאמן הוא לא האשם היחיד במצב הזה". בחיפה מאמינים שאלאך, שרוצה למצוא מאמן תוך שבועיים, יוכל להביא מאמן בטווח הקצר, או לכל היותר בעוד כשלושה שבועות, אז ייפתח חלון ההעברות. כפי שכבר פרסמנו, בין המאמנים שמוזכרים כעת נמצא פרד רוטן שאימן בעבר בשאלקה ומכיר מקרוב את אלאך. גם ארנסט פאבר מכרונינגן הוזכר כאופציה. במידה והנק פרייזר יעזוב את ויטסה בינואר, גם הוא יילקח בחשבון.

בחיפה הבהירו כי אלאך לא ממהר לקבל החלטה וברשימה שלו יש מספר מאמנים בכירים יחסית שעדיין תחת חוזה. בהולנד מדווחים הבוקר כי אלברט סטייפנברח שפוטר אתמול (ראשון) מאימון גנק מועמד לאמן את מכבי חיפה. המאמן בן ה-47 פוטר אחרי פחות משנה בתפקיד ובעבר עבד עם אלאך בהתאחדות לכדורגל ההולנדית. סטייפנברח שימש כעוזרו של לואיס ואן חאל במנצ'סטר יונייטד במשך שנתיים, עד 2016. כזכור, חיפה כבר החתימה בעונה שעברה את רנה מולנסטיין שעבד תחת פרגוסון ביונייטד.

עוד בנושא:

אלאך: "לא היה מנוס מפרידה מלוזון". איתי מרדכי מונה לעוזר המאמן
קונצנזוס של אנטי: אורן יוסיפוביץ על סיום דרכו של גיא לוזון במכבי חיפה

אלברט סטייפנברח לצד לואי ואן חאל ריאן גיגס. GettyImages
מעבודה עם ואן חאל לעבודה עם איתי מרדכי? אלברט סטייפנברח, משמאל/GettyImages

כזכור, אתמול ערך אלאך אסיפה ראשונה עם שחקני הקבוצה. למרות ההיכרות הארוכה, האסיפה הארוכה עסקה דווקא בפיטורי מאמן. אלאך, כזכור, החמיא ללוזון, אך הסביר לשחקנים כי לא היה מנוס מפרידה לאור התוצאות. "הדברים של אלאך חלחלו היטב. גיא כבר לא פה, אז עכשיו האחריות היא עלינו". גורם בחיפה הוסיף כי: "בקרוב יגיע מאמן חדש, ולכן בזעזוע הבא מי שישלם את המחיר יהיו השחקנים".

שני ההולנדים אמורים להיפגש היום בכדי לדון בשיטת המשחק של מכבי חיפה. כפי שפרסמנו כבר לפני מספר שבועות, איתי מרדכי יצטרף לצוות המקצועי. הוא ישמש כמאמן זמני יחד עם רוב מאס עד למציאת מאמן. מרדכי יחל בעבודה כבר מחר, ואילו שמוליק חנין יעביר את אימוני קבוצת הנוער עד מציאת מחליף. השחקנים סקרנים לדעת האם שיטת המשחק תשתנה. אלאך הוא דוגל בכדורגל התקפי, והם מעריכים כי יעבור לשיטה שכוללת שני חלוצים, או לכל הפחות במערך דומה אך בעל סגנון התקפי יותר. "אסור שקבוצות יבואו לחיפה ויידעו שאפשר ליזום נגדנו", אמרו בחיפה. "המטרה של אלאך תהיה להפוך את מכבי חיפה לקבוצה שקשה לשחק נגדה, לקבוצה שיודעת להניע את הכדור ומרתיעה את הגנות היריב, דבר שלא ראינו כבר שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קאיו, מכבי חיפה, רוסלן ברסקי, הפועל חיפה. ברני ארדוב
רחוק מלהרשים. קאיו בדרבי/ברני ארדוב

בחיפה עדיין לא ממהרים להודיע מי השחקנים שישוחררו בינואר, אך נראה כי כבר עכשיו ברור מיהם השחקנים שנמצאים ברשימה. שי בן דוד יושאל, ואם מוחמד עוואד או אוהד לויטה יקבלו הצעה טובה הם יבקשו לעזוב בעצמם. מבחינת סגל הזרים, קלאוס וקאיו רחוקים מלהרשים עד עכשיו. אלאך העלה אפשרות במסגרתה יחתים זר שישי ורק אז יקבל החלטה את מי מהם לשחרר. ההולנדי מעדיף שחיפה תישאר עם סגל של חמישה זרים, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

תוצאות בדיקת האקו לב שערך הקשר הניגרי קמארה, שנחת להתרשמות בסוף השבוע, הגיעו לידי הצוות הרפואי של המועדון שאוסר עליו להתאמן בשלב זה. במועדון לא מתכוונים לקחת סיכון וייתכן מאוד שהוא יחזור לארצו בימים הקרובים. חיפה תמשיך להנחית שחקנים מהיבשת השחורה להתרשמות ותהדק את שיתוף הפעולה עם איגביני יעקובו, שיהיה אחראי על הסקאוטינג באזור במסגרת שיתוף פעולה עם המועדון. ייתכן ששחקני עבר נוספים יצטרפו בקרוב למעגל הזה.

אחרי ששוחח לראשונה עם השחקנים, אלאך ישוחח גם עם התקשורת. ביום בשעה 12:00 יערוך ההולנדי מסיבת עיתונאים באיצטדיון בה ידבר בין היתר על סאגת גיא לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully