וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קואנקה סובל מעומס על השריר, גורש יפתח בסכנין

10.12.2017 / 15:15

קשר האלופה לא יהיה בסגל בעכו (20:15, ספורט1), אך לחבריו הבהיר שלא מדובר במשהו חמור והוא אמור להיות כשיר לגמר גביע הטוטו. השוער יחזור ל-11 על חשבון חיימוב, שצפוי לפתוח בחמישי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע תסגור הערב (ראשון) את הסיבוב הראשון של העונה בליגה עם משחק חוץ מול בני סכנדן (20:15, ספורט1), בידיעה שניצחון יעלה אותה לפסגת הליגה, בעקבות איבוד הנקודות של הפועל חיפה אתמול. בינתיים, בקבוצה ממשיכים להתעסק ביכולתו ובמצב הכשירות של איסק קואנקה, שסובל מעומס על השריר ולא יהיה בסגל למשחק בעכו.

רבות דובר לאחרונה על אי שביעות הרצון מיכולתו של הקשר ואף החלו כבר לעלות דיבורים על פרידה אפשרית ממנו בינואר, וכעת שוב נכנסה פציעה למשוואה. קואנקה, שבלשון המעטה אינו מרוצה מהמעמד אליו נקלע בקבוצה, נעדר מהאימון אתמול, אך הבהיר לחבריו שהוא אינו מאמין שמדובר במשהו חמור והוא מעריך שיהיה כשיר לגמר גביע הטוטו ביום חמישי, מול מכבי תל אביב. גם גורמים בבאר שבע העריכו שמדובר בפציעה קלה, אך רק בהמשך השבוע תתברר באופן סופי חומרת הכאבים מהם הוא סובל.

בלעדיו, האלופה תנסה ינסו לסגור את הסיבוב במקום בו סיימה את שני העונות האחרונות, הראשון. "אנחנו מאוד רוצים לסיים את הסיבוב ראשונים", העיד שחקן בקבוצה, "העונה עוד בתחילתה אבל זה חשוב לבטחון לסיים סיבוב שלם כשאתה במקום ראשון". דודו גורש צפוי לחזור אל בין הקורות לאחר שלא פתח מול ויקטוריה פלזן בליגה האירופית, בעוד גיא חיימוב צפוי לפתוח בגמר גביע הטוטו.

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
רק פציעה קלה הפעם? איסק קואנקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully