וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור קנדיל על הכושר הטוב של בני יהודה: "מתחילים לחזור לעצמנו"

10.12.2017 / 11:25

הזהובים רשמו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, המגן מרוצה: "אנחנו קבוצה מצוינת, אבל צנועה". ניסיון להיפטר ממרסלו בינואר, אבוקסיס לא ממהר להאריך חוזה למרות ההצעה של אברמוב

שחקני בני יהודה חוגגים עם נריוס ולסקיס. יוסי ציפקיס
"קבוצה מצוינת, אך צנועה". בני יהודה חוגגת/יוסי ציפקיס

נדמה שכל מה שחלמו עליו בבני יהודה עם מינוי של יוסי אבוקסיס לקבוצה מתחיל להתגשם. הקבוצה השיגה אתמול (שבת) ניצחון רביעי בחמישה משחקים עם 1:2 על מכבי נתניה, ולפתע הצמרת כבר לא נראית כמו מילה גסה. "הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאחרי כל ניצחון גדול, הראש שלנו בעננים", אמר אחד השחקנים. "אם אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה הזאת, אנחנו חייבים לשמור על יציבות. זה המבחן שלנו עכשיו".

בבני יהודה הסבירו השבוע כי לקח לא מעט זמן לצוות המקצועי למצוא את האיזון על המגרש כשהקבוצה עברה למערך יותר התקפי. הניצחון 0:3 מול בני סכנין נתן ביטחון לשחקנים שאפשר לנצח גם במערך כזה ולהראות כדורגל התקפי.

אחד המצטיינים אתמול, מאור קנדיל, אמר בסיום: "אנחנו מרגישים נפלא. נכנסו קצת לסחרחורת בתחילת העונה והייתה לנו תקופה טובה, לאחר מכן נכנסנו לתקופה בה הדברים פחות הלכו כמו שרצינו. אנחנו מתחילים לחזור לעצמנו ואני שמח. אנחנו קבוצה מצוינת אבל צנועה, וחשוב שנשמור על זה. אבוקסיס הכין אותנו טוב מאוד למשחק, אבל הליגה עוד ארוכה".

מרסלו, שחקן בני יהודה. סוכנות ג'יני
בדרך החוצה. מרסלו/סוכנות ג'יני

עד לפני כמה שבועות דיברו בשכונה על חיזוק מאסיבי בינואר ונשמעו קולות של אכזבה מלא מעט שחקנים, אבל לאחרונה הרבה השתנה וכבר מדברים על חיזוק נוסף שיוכל לשדרג את הקבוצה. בנוסף, בבני יהודה מחפשים קשר אחורי זר במקומו של מרסלו שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב. בשכונה טוענים כי הקשר לא התאקלם ולכן לא מעוניינים שיישאר, למרות שהוא הושאל עד תום העונה ממכבי תל אביב.

הבעלים ברק אברמוב עדיין מתעקש שהוא רוצה להחתים את המאמן יוסי אבוקסיס לחמש שנים, אך נראה כי המאמן לא ממהר לחתום על חוזה כזה, ואם יצליח בבני יהודה כפי שהצליח בבני סכנין, הוא מצפה לשדרוג נוסף במעמדו ואולי אף חתימה באחד המועדונים הגדולים או בנבחרת ישראל.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את מכבי נתניה 1:2

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully