וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה טרייד בבייסבול: ג'נקרלו סטנטון עובר לניו יורק יאנקיז

9.12.2017 / 22:43

הסלאגר של מיאמי, שחבט ל-59 הומראנס בעונה החולפת, יצטרף לסגנו ארון ג'אדג', שסיים עם 52, ניו יורק תתן את סטארלין קסטרו ושני פרוספקטים. במרכז המהלך: בעלי המארלינס דרק ג'יטר

ג'יאנקרלו סטנטון מיאמי מארלינס. Lynne Sladky, AP
חתיכת תוספת כוח. סטנטון/AP, Lynne Sladky

בעונה החולפת חבט ג'נקרלו סטנטון ל-59 הומראנס, המספר הגבוה ביותר מאז 2001. הבא בתור היה שחקן ניו יורק יאנקיז ארון ג'אדג' עם 52. הבשורה שהגיעה היום (שבת) ל-MLB: שניהם ישתפו פעולה בעונה הקרובה, כשמיאמי מארלינס סיכמה עם היאנקיז על מעברו של סטנטון לפסים תמורת סטרלין קסטרו ושני פרוספקטים.

המעבר הצפוי תלוי באישור (שצפוי להתקבל) של סטנטון, לו יש סעיף בו הוא רשאי להטיל וטו על טרייד, ובבדיקות הרפואיות. לסטנטון בן ה-28 נותרו 295 מיליון דולר מחוזה 325 המיליון שעליו חתם עם מיאמי ב-2014, משמע שישרת את היאנקיז לעשר השנים הבאות, בדומה לאלכס רודריגז שחתם על חוזה לעשור ב-2007. בנוסף למעבר, מיאמי תשלם כ-30 מיליון דולר.

הבעיה של המארלינס הייתה המחיר של סטנטון, שהפך להיות יקר מדי עבור הקבוצה מפלורידה, שלא מצטיינת בעושר פיננסי. למסקנה הזאת הגיע לא אחר מדרק ג'יטר, אחד מהבעלים החדשים של המארלינס, וברשת כבר מבקרים את שחקן היכל התהילה העתידי על כך ש"הוא ממשיך להיות הנכס הגדול של היאנקיז". מי שייהנה משירותיו של הסלאגר הוא המאמן החדש ארון בון, שמונה לאחרונה במקום ג'ו ג'ירארדי שפוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully