וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן: "יותר קשה לי בליגה הלאומית מאשר בליגת העל"

"גם בבני יהודה לקח לי זמן להתאקלם", בלאומית כל קבוצה עושה מולנו בונקר", "רפואה שם דגש על דברים אחרים". אחרי פתיחת עונה קשה בהפועל תל אביב, הארגנטינאי הוותיק פותח את הלב

יוסי ציפקיס

נדמה שהניצחון הרביעי ברציפות של הפועל תל אביב אתמול מול נצרת עילית, והתבססות במקום הראשון החזירו סוף סוף את השקט למועדון האדום. מי שזוכה למרבית הקרדיט הוא המאמן החדש, קובי רפואה, שמאז שקיבל את התפקיד לא רק שניצח את כל המשחקים, אלא רואים שיפור במשחק הקבוצתי של האדומים משבוע לשבוע.

עם זאת, רפואה רוצה להראות לשחקנים כי מלבד שיטה התקפית יותר שהוא דורש, הוא גם לא יהיה מוכן לקבל עבירות משמעת ולכן החליף אמש את הבלם ברונו סוארס אחרי שזה ענה לו במגרש. לא ברור כרגע אם סוארס ייענש בנוסף לזה או שרפואה יסתפק בחילוף. מלבד זאת, אפשר להגיד שאחרי הרבה זמן השמחה חזרה למועדון האדום ואפילו פדרו גלאבן, שעד אמש בעיקר נשמעה ביקורת כלפיו, יצא עם לא מעט מחמאות על משחקו. " זו הרגשה מצוינת לכבוש", אמר הארגטינאי לאחר המשחק. "זה לא ממש משנה לי אם אני כובש או לא כל עוד אני עוזר לקבוצה, אבל זה היה גול חשוב בתחילת המשחק וזה הכניס אותנו מצוין למשחק".

עוד בנושא:

בלי לומר מילה: כל הסיבות להתרסקות של מרסלו בבני יהודה ומכבי תל אביב
ניצחון רביעי רצוף: הפועל תל אביב חגגה עם 1:4 על נצרת עילית

שחקן הפועל תל אביב פדרו גלבאן חוגג. קובי אליהו
אגדה בישראל. פדרו גלבאן/קובי אליהו

אתה יודע שיש כאלה שטוענים שרק בבני יהודה אתה יכול להצליח

"כשהגעתי בזמנו לבני יהודה גם לי לקח זמן להתאקלם במועדון. אותו דבר בהפועל תל אביב. יש פה הרבה אנשים טובים במועדון והקהל תומך ואני רוצה לתת להם בחזרה. לכל יש אחד מה להגיד, אבל יש תקופות שפחות הולך, ואני מתאמן ממש קשה ואני מקווה שכמו היום, אחרי תקופה שלא הייתי בהרכב, אחזור ואביא את היכולת שלי בעיקר בשביל לעזור לקבוצה".

אתה מאוכזב קצת מהתפוקה שלך עד עכשיו בהפועל תל אביב?

"אני שמח בהפועל תל אביב כי יש פה הרבה אנשים טובים סביב המועדון וכן אני יודע שציפו ממני ליותר ואני רוצה להשפיע יותר במגרש כמו היום. אבל אני יכול להגיד שבשבילי יותר קשה לשחק בליגה הלאומית מאשר בליגת העל. במיוחד בתפקיד שלי. בליגת העל יש הרבה יותר שטחים, יותר אחד על אחד וקבוצות באות לשחק פתוח. בלאומית כל קבוצה שמשחקת נגדנו עושה בונקר עם שמונה או תשעה שחקנים שמשחקים צפוף, ואיפה שאני משחק, שזה מתחת החלוץ, יש פקקים כמו באיילון. היום הלך לי ולקבוצה יותר טוב ואני מקווה שגם בהמשך אמשיך לעזור לקבוצה ונדע טוב יותר לשחק מול צפיפות כזאת".

אתה מרוצה בהפועל תל אביב?

"כשהגעתי לבני יהודה לא היו לי שום תכניות להיות שם כל כך הרבה שנים. כל שחקן חולם להתקדם ולשחק במועדון גדול. בקיץ היתה לי הזדמנות לעשות את זה ואני מאוד שמח שהחלטתי לחתום בהפועל. אני כמו כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר ואני מקווה שזה יהיה בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
ארבעה משחקים, ארבעה ניצחונות. קובי רפואה/קובי אליהו

אתה חושב שאתם משחקים טוב יותר מאז שקובי רפואה הגיע?

"בגדול זה עניין של מומנטום. התחלנו טוב את העונה עם מומנטום טוב ואז הגיע תקופה לא טובה ומוטי הלך. בגדול הדרישות של קובי ושל מוטי הן לא כאלה שונות אבל כל אחד שם דגשים על דברים קצת אחרים. כרגע אנחנו משחקים יותר קרוב אחד לשני ואגרסיביים יותר בהתקפה, החוכמה היא להמשיך ביכולת הזאת".

נראה שלשחקנים חזר הביטחון

"כשאתה מנצח כמה משחקים ברציפות אז הביטחון חוזר והדברים על המגרש נעשים קלים יותר, אבל החוכמה היא לשמור על זה. אסור לנו לחשוב שכל משחק בכיס שלנו ואנחנו צריכים להגיע מרוכזים לכל משחק".


התחושה היא שהפועל תל אביב סוף סוף התרגלה לליגה ללאומית

"אני יודע שבשביל כולם זה היה מוזר לראות את הפועל תל אביב בלאומית ובגלל זה גם ציפו שננצח כל משחק. קיבלנו סטירה אחרי כמה משחקים שמוטי הלך ועכשיו כולם מבינים שבכדי לחזור לליגת העל צריך לבוא כל משחק ולעשות את המקסימום. יש ליגה מאוד צפופה וכל משחק קובע. אם נמשיך כמו היום אז יהיה לנו יותר קל בהמשך, אבל אנחנו חייבים לבוא לכל משחק ולתת הכל".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
מנצחים בלבד. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

למרות הפער הזמני של ארבע נקודות מהשנייה הפועל כפר סבא וההתבססות בפסגה, בהפועל תל אביב עדיין מביטים אל חלון העברות בינואר. המאמן קובי רפואה עדיין מעוניין בחיזוק לקבוצה ולא מן הנמנע כי ינסה להביא בלם במקומו של סוארס, אם בנוסף לדגני, גם גוטליב יישאר. במקרה של גוטליב הסיכויים קטנים שיגיע לאיזשהו סיכום עם הקבוצה, כפי שקרה עם דגני, לפני סיום הבוררות שבה הוא דורש שחרור ותג מחיר מהמועדון. רפואה מעוניין בלפחות עוד שחקן במרכז השדה, ועוד חיזוק להתקפת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully