וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את המונדיאל: פאולו גררו הורחק לשנה על שימוש בקוקאין

קפטן נבחרת פרו בן ה-33, ששיחק בעבר בבאיירן מינכן ובהמבורג, ספג עונש כבד מפיפ"א. המשמעות: הוא לא יזכה לקחת חלק בקמפיין של נבחרתו, שהעפילה למונדיאל לראשונה מאז 1982

one

קפטן נבחרת פרו, פאולו גררו, קיבל היום (שישי) הרחקה לשנה מפיפ"א על שימוש בקוקאין. החלוץ בן ה-33, שמשחק בפלמנגו הברזילאית, הושעה אחרי שנכשל בבדיקת סמים שהתקיימה אחרי משחקה של נבחרת פרו נגד ארגנטינה בחודש אוקטובר. פיפ"א הודיעה שהשחקן הפר את מדיניות הסמים של הארגון ועל כך זכה להרחקה. המשמעות: הקפטן לא יזכה לשחק עם נבחרתו, פרו, במונדיאל הקרוב שייערך הקיץ ברוסיה.

פרו העפילה למונדיאל לראשונה מאז 1982 אחרי שגברה בשלב הפלייאוף על ניו זילנד. גררו, כאמור, החמיץ את צמד המשחקים הללו בשל ההשעייה. הוא הופיע 82 פעמים במדי נבחרתו וכבש 32 שערים והיה שחקן מפתח בקמפיין העלייה ההיסטורי. החלוץ הוותיק שיחק בעבר בבאיירן מינכן, בין השנים 2004 ל-2006, שותף ב-27 משחקים וכבש 10 משחקים. לאחר מכן הוא עבר להמבורג בה בילה מספר עונות ושיחק מעל ל-100 משחקים. ההרחקה שלו תיבחן פעם נוספת ב-3 בנובמבר 2018, אז יוחלט האם העונש יוארך, אך אין ספק שהקפטן יחמיץ את קמפיין המונדיאל ההיסטורי של פרו.

עוד בנושא:

ניימאר יכול לחייך: הגרלת המונדיאל טובה לברזיל מכל הבחינות
ברזיל שמחה, אנגליה צריכה להיות מרוצה? מנצחות ומפסידות ההגרלה
מתי ספרד - פורטוגל, ובאיזה יום הגמר: השעות והתאריכים של המונדיאל

שחקן קורינתיאנס, פאולו גררו. רויטרס
לא יהיה ברוסיה עם נבחרתו. פאולו גררו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully