וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונה בולדן: "מרגיש שאני מתחיל למצוא את הקצב שלי בקבוצה"

7.12.2017 / 9:10

הפאוור פורוורד שמציג יכולת משופרת לאחרונה אופטימי לקראת ולנסיה (21:05, ספורט 5): "התחלנו לפתח כימיה". מייקל רול מתכונן למצ' אפ מול סן אמטריו: "שיחקתי נגדו בעבר, הוא מסוכן"

one

מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי במשחק הביתי הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) מול ולנסיה הספרדית במסגרת המחזור ה-11 של היורוליג. מייקל רול אמר לקראת המשחק ולקראת המצ' אפ מול כוכב ולנסיה פרננדו סן אמטריו: "אנחנו לא מסתכלים על המצב של היריבה, הם באים להילחם וינסו לנצח בדיוק כמונו, כך שנהיה מוכנים לקרב. סן אמטריו שחקן טוב מאוד, שיחקתי נגדו כשהייתי בספרד לפני כמה שנים. כולם מכירים אותו, הוא שחקן נבחרת כבר הרבה מאוד זמן. הוא מאוד מוכשר, שחקן חשוב בקבוצה שלהם. נצטרך להיות מוכנים אליו".

בנוגע לניצחון על הפועל ירושלים אמר רול: "שמחנו מאוד על הניצחון. שיחקנו טוב במיוחד במחצית השניה. זה טוב למורל הקבוצתי, אבל זו נחלת העבר ואנחנו צריכים להתרכז במשחק הערב".

ג'ונה בולדן, שמציג לאחרונה יכולת משופרת בעיקר בצד ההגנתי, הוסיף: "אני מנסה למצוא את הקצב שלי יחד עם הקבוצה. כולם מתחילים למצוא את הכימיה שחיפשנו, ולכן גם אני מרגיש יותר בנוח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן. יוסי ציפקיס
מתחיל להרגיש טוב. בולדן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully