וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר ערך אסיפה קשה במכבי פתח תקוה: "אתם משחקים בלי אנרגיות"

5.12.2017 / 12:23

אכזבה במכבי פתח תקוה מהתיקו מול רעננה, המאמן שלח מסר לשחקני ההרכב: "יש כאן מספיק שחקנים בחוץ שרוצים לשחק". במועדון התייחסו לסאגת אבידור: "הסגל עמוס, יובל יחזור לרוטציה בקרוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מהתיקו נגד הפועל רעננה והמאמן שרון מימר, שצבר 11 נקודות בלבד מאז הגיע לקבוצה לפני שמונה מחזורים, ערך אסיפה בה ביקר את השחקנים על היכולת שהפגינו במשחק האחרון. "אני מרוצה שלא ספגנו, אבל אני לא מרוצה מהאנרגיות שלכם וממשחק ההתקפה", אמר מימר. "כל אלה שמשחקים בהרכב, תשמרו על זה. יש כאן מספיק שחקנים בחוץ שרוצים לשחק". חלק מהשחקנים הופתעו מהדברים של מימר, שבפעם הראשונה העונה מקיים שיחה קשה אחרי משחק.

יובל אבידור שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מאוכזב ממעמדו. יובל אבידור/יוסי ציפקיס

במועדון התייחסו לחלוץ יובל אבידור, שמאוכזב ממעמדו לאחר שלא שותף בשני המשחקים האחרונים. "יובל יחזור לרוטציה בקרוב", אמרו, "שרון חשב שארבייטמן וטאדה יותר התאימו למשחקים מסוימים. יש כאן סגל עמוס מבחינת שחקנים בחלק הקדמי וכל פעם מישהו אחר נפגע. בתחילת העונה לידור כהן ישב על הספסל, והיום הוא שחקן הרכב כמעט קבוע".

במועדון בוחנים מקרוב את היכולת של תומאש סיבוק במחזורים האחרונים. בקבוצה מחפשים כרגע בלם נוסף שיצטרף לסגל, ושוקלים להחתים גם שחקן התקפה. סוטיריס ניניס לא יכול לעבור לקבוצה אחרת, אך זה עדיין לא מבטיח את הישארותו בקבוצה. כרגע אף אחד מהזרים לא רוצה לעזוב, במיוחד לנוכח השכר הגבוה יחסית ששולם להם העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully