וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד טיפת הדם האחרונה: פיטסבורג ניצחה את סינסינטי 20:23

5.12.2017 / 7:24

למרות פיגור 17:0 ופציעה קשה של הליינבקר ריאן שזיר, פיטסבורג ניצחה את סינסינטי 20:23 משער שדה בשניות הסיום והמשיכה להיצמד לניו אינגלנד בקרב על המאזן הטוב ב-AFC

כריס בוסוול שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
כריס בוסוול/AP

פיטסבורג (2:10) באה לסינסינטי (7:5) בידיעה שהמשחק, כמו כל משחק ב-AFC צפון שלא כולל את קליבלנד, יהיה קשוח, היא פשוט לא ידעה עד כמה. הסטילרס איבדו את הליינבקר ריאן שזיר, שלאחר התנגשות עם הירך של ג'וש מלון יצא מהמגרש על אלונקה, כשבצד השני וונטייז בארפיקט, הליינבקר של הבנגאלס, עוזב באותן נסיבות. בסופו של דבר, הסטילרס ניצחו 20:23 והם עדיין נאבקים ראש בראש עם ניו אינגלנד על המקום הראשון בחטיבה.

אם לא די במשחק הקשוח, פיטסבורג גם ירדה להפסקה בפיגור 17:3, כשאת הנקודות היחידות היא משיגה עם שער שדה בודד של כריס בוסוול. באותו זמן הוא לא ידע שיהפוך לאיש שמנצח את ההתמודדות, אבל בן רות'לסברגר החזיר את פיטסבורג למשחק עם שני טאצ'דאונים, נחלץ מפיגור 20:10 ברבע הרביעי והניח לבוסוול לבעוט את הכדור המנצח מ-38 יארד כשעל השעון לא נותר זמן.

ביג בן סיים עם 290 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, כשליוויון בל קוטף (כן, כן, קוטף) 106 יארד וטאצ'דאון ואנטוניו בראון מסיים עם 101 ותפיסה באנדזון. בצד השני אנדי דלטון סגר 234 יארד ושני טאצ'דאונים.

ריאן שזייר שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
פציעה לא קלה. ריאן שזיר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully