וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'וזף גנדה קרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה סיים את העונה

השחקן עבר בדיקת MRI שגילתה שהוא סובל מקרע מלא, והוא ייאלץ לעבור שיקום ארוך של עד כחצי שנה. גורם במועדון: "זו מכה, הוא שחקן חשוב. אנחנו סובלים מיותר מדי פציעות העונה"

יוסי ציפקיס

מכה להפועל תל אביב: הקשר/חלוץ ג'וזף גנדה, קרע את הרצועה הצולבת בברכו והוא ככל הנראה סיים את העונה. על אף העובדה שהפועל יכולה לחזור הערב (שני) למקום הראשון בליגה והאווירה הטובה שסובבת את הקבוצה בזמן האחרון מאז מינויו של קובי רפואה, אתמול הגיעו חדשות רעות למתחם חודרוב שהרסו את ההכנות למשחק מול רמת השרון.

גנדה עבר בדיקת MRI שגילתה שהוא סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת. כזכור, לפני כשבוע וחצי גנדה הוחלף במהלך המשחק מול הפועל מרמורק לאחר שנפצע בברכו. לאורך השבוע התלונן השחקן על כאבים חזקים במקום ואתמול כאמור קיבל את החדשות הרעות. הקשר/ חלוץ ייאלץ לעבור שיקום ארוך של עד כחצי שנה כשהמשמעות המיידית היא שהוא סיים את העונה או לפחות את מרביתה.

עוד בנושא:

שני בלאומית: הפועל תל אביב תחזור לפסגה אחרי שישה מחזורים?
ניב סידי: "אנשי צוות בכו עם דמעות כשמוטי איוניר עזב"

ג'וזף גנדה, הפועל תל אביב,. מגד גוזני
מסיים את העונה מוקדם מהצפוי. ג'וזף גנדה/מגד גוזני

האדומים בנו מאוד על גנדה והוא אף היה אחד מהמצטיינים בשורות הקבוצה מתחילת העונה, בה הבקיע כבר שישה שערים, מתוכם ארבעה בליגה. מעבר לעונה הנוכחית בהפועל סימנו את גנדה כאחד הצעירים שאמורים להוביל את המועדון גם בעונה הבאה בליגת העל אם, כמובן, הקבוצה תעלה. "אנחנו סובלים מיותר מדי פציעות העונה", אמר גורם במועדון."אבל זו בהחלט מכה שאף אחד לא ציפה. ג'וזף הוא אחד השחקנים הכי חשובים במערך שלנו".

* חברת הבנייה יילמזלר, אשר שותפה במגוון פרויקטים בישראל וביניהם בניית השלד לאצטדיון בלומפילד המשודרג, תשמש כאחת מנותנות החסות של הפועל תל אביב. הבעלים זאב גרינברג אמר: "החלום של כולנו הוא לחזור סוף סוף הביתה, לאצטדיון בלומפילד. בימים אלה הפרויקט נמצא בעיצומו ושיתוף פעולה עם החברה אשר בונה את השלד למתקן המפואר, שנחשב לביתה ההיסטורי של הפועל תל אביב, הוא טבעי לחלוטין. ברוכים הבאים למשפחה האדומה". מנכ"ל החברה אחמט אריק אמר: "אנו רואים במועדון הפועל תל אביב שותף לדרך שלנו ומקווים כי יחדיו נוכל לחנוך בקרוב את אחד הפרויקטים הגדולים בו אנו נוטלים חלק".

עוד באותו נושא

ניב סידי: "אנשי צוות בכו עם דמעות כשמוטי איוניר עזב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully