וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: המתיחות ביציעים גוברת, ארגון האוהדים עכשיו גם נגד אבוקסיס

על הדשא בני יהודה חגגה 0:3 על סכנין (בוזגלו: "תצוגת כדורגל נפלאה"), אבל המתיחות בין ארגוני האוהדים לקבוצה נמשכת. המחאה נגד אברמוב תימשך אחרי שנאסר להכניס שלטים, בקהל טוענים: אבוקסיס בחר צד

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
חברי ארגון האוהדים גייט 9 סימן אותו. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

את מה שעובר על בני יהודה בימים האחרונים צריך לחלק לשניים: ביציע ועל הדשא. אם לפני המשחק אמש (שבת) מול סכנין (0:3) כל מה שעניין את המועדון הוא המלחמה בקומץ הגזעני לטענתם, נראה כי הניצחון המרשים אתמול הצליח להשכיח במעט את המתיחות בתוך המועדון. הזהובים ספרו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, אבל עדיין בשכונה מדברים על מעט חוסר יציבות. "זו לא אותה קבוצה ששיחקה מול קרית שמונה", אמר אחד השחקנים. "אסור לנו להמשיך עם העליות והירידות האלה ביכולת אם אנחנו רוצים להתמודד על הפלייאוף העליון".

עוד בנושא

בצל הקרע בין הקהל לבעלים: בני יהודה ניצחה 0:3 את בני סכנין
יוסי אבוקסיס תוקף: "ברק משקיע המון כסף ומפריע לי שכמה אינטרסנטים רוצים להפריע"

שחקני בני יהודה חוגגים שער, נריוס ולסקיס. יוסי ציפקיס
לפחות הניצחון העניק קצת שקט. בני יהודה חוגגת/יוסי ציפקיס

"היה חשוב מאוד לנצח", אמר אחרי המשחק אלמוג בוזגלו. "בשבוע שעבר היה לנו פנצ'ר קטן, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים ליזום ולשחק טוב מול קבוצה ברמה שלנו. היה לנו קודם כל חשוב לנצח, בשביל עצמנו. מול קבוצה ברמה שלנו, בבית, אנחנו צריכים ליזום. הראינו תצוגת כדורגל נפלאה בהרבה מאוד דקות ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

ברמה האישית אמר בוזגלו: "אני נהנה מאוד בבני יהודה. אני רוצה לתרום כמה שיותר לקבוצה. מה שקרה השבוע זה לא חלחל לשחקנים, ידענו לעשות את ההפרדה וזה ייאמר לזכות המועדון, שעשה הכל כדי שזה לא ייכנס לחדר ההלבשה ושנתרכז רק בכדורגל. אני מקווה שזה ייפתר בקרוב כי אנחנו צריכים את הקהל איתנו".

לצד הניצחון, נראה שלפחות מבחינת הקהל, או נכון יותר ארגון האוהדים גייט 9 והבעלים ברק אברמוב, המחאה רחוקה מלהסתיים. חברי הארגון התגאו אמש כי שום קריאה גזענית לא נשמעה במשחק, אך חברי הארגון גם טענו כי המשטרה והסדרנים במושבה אסרו עליהם להכניס שליטי מחאה כנגד אברמוב. עוד טענו בארגון כי הבעלים של הקבוצה הוא האיש האחראי על האיסור.

בנוסף, חברי הארגון גם סימנו את המאמן יוסי אבוקסיס וטענו אמש כי בראיון לאחר המשחק הוא למעשה החליט כי הוא בחר צד ולכן גם נגדו ייצא הארגון. מצד שני, נראה כי אברמוב לא נכנע ללחצים גם מצד הארגון וגם מצד ההתאחדות שדרשה ממנו להתנצל בפומבי לאחר שתקף אותה על העונש שקיבלה הקבוצה בסך 20 אלף שקל על קריאות גזעניות נגד חלוץ קרית שמונה אחמד עאבד. בשל כך, אברמוב ככל הנראה יועמד לדין על ידי ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully