וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ביקורת נגד הצוות המקצועי והשחקנים. סווירסקי מכין תביעה

3.12.2017 / 9:37

גורמים בהנהלה רוצים זעזוע על הקווים, אך אבו יונס לא ממהר. השחקנים סופגים אש: "לא מחוייבים, צריך להעיר אותם". המאמן הציע פשרה אך לא נענה, וכעת הוא מכין תביעת ענק נגד המועדון

תחושות קשות בבני סכנין אחרי התבוסה מול בני יהודה (3:0). בהנהלה כבר מושמעת ביקורת קשות על הצוות המקצועי, שלא מוציא מספיק בחלק ההתקפי. "ה-DNA של סכנין לאורך כל השנים - גם בעונות לא טובות - היה מבוסס על משחק התקפה יפה ומהיר. העונה הכל תקוע", אמר גורם בהנהלה. "צריך לשנות את זה. או שיעירו את השחקנים וישנו את הסגנון, או שיעשו זעזוע בצוות המקצועי".

למרות שגורמים בהנהלה דוחפים לשינוי על הקווים, בסביבתו של יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס אמרו שהוא לא ממהר לקבל החלטה כזו, למרות אכזבתו הרבה מהיכולת. כך או כך, עיקר הטענות מצד ההנהלה מופנות כלפי השחקנים. "זה נראה שהשחקנים לא מחוייבים", אמר גורם אחר בקבוצה, "בינואר יצטרכו לעשות לא מעט שינויים".

עוד בסכנין: ז'אירו סווירסקי העביר למועדון באמצעות עורך דינו אייל יפה פנייה לקבלת משכורת על חודשיים לצד הוצאות על כרטיסי טיסה לו ולאשתו, אך לטענת סביבתו לא קיבל תשובה. כעת המאמן מכין תביעת ענק נגד המועדון על הפרת חוזה.

פליקס נעים מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
אבו יונס לא ממהר. פליקס נעים/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully