וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא עומדים בציפיות שהצבנו. להצהיר על אליפות זה חסר בסיס"

3.12.2017 / 8:00

בלם מכבי חיפה דיבר לקראת הדרבי: "משחק שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה, עושים את המקסימום 'להישאר בחיים' מבחינת הצמרת". אופיר מזרחי צפוי לחזור לסגל, לוזון ישלח את אחד הזרים ליציע?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הדרבי מחר. על פי ההערכות של אנשי הפועל חיפה וקצב מכירת הכרטיסים, כ-20 אלף אוהדים ימלאו את האיצטדיון, רובם אוהדי מכבי. גיא לוזון לא מיהר לתרגל את ההרכב באימון אתמול, ואפשר לשחקנים שנטלו חלק בהפסד להפועל באר שבע לחזור בהדרגה. יחד עם זאת, נראה כי מלבד עומרי גלזר שיחזור להרכב על חשבון אוהד לויטה שפתח בגביע הטוטו בעקבות הפציעה של השוער הראשון, לוזון מתכנן עוד מספר שינויים בהגנה. ארנסט מאבוקה אמור לחזור לעמדת המגן הימני, אליסון דוס סנטוס לעמדת הבלם לצד רמי גרשון ועומרי בן הרוש ימשיך לפתוח בצד שמאל.

ההערכה היא שמרכז השדה לא ישתנה, כשגם ניקיטה רוקאביציה ועומר דמארי אמורים לפתוח. השאלה העיקרית היא לגבי סינטאיהו סלליך. הקשר אמור להיות כשיר, אך עדיין לא ברור האם יפתח. היכולת החלשה של קאיו וקלאוס תשאיר אותם מחוץ להרכב. לוזון שוקל לזעזע ולהשאיר את אחד הזרים מחוץ לסגל, כשאופיר מזרחי יחליף אותו. לוזון היה רוצה מאוד שבוזגלו יפתח, אך חושש לסכן אותו.

שחקן מכבי חיפה, רמי גרשון. סוכנות ג'יני
דיבר לקראת הדרבי. רמי גרשון/סוכנות ג'יני

הבלם רמי גרשון דיבר לקראת הדרבי הראשון שלו בחיפה. "אנחנו לא עושים חישובים מי הפייבוריטית, אנחנו באים במטרה ברורה לנצח את המשחק הזה. שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה. אנחנו יכולים לסגור פער מהצמרת ומבינים את כובד המשקל שמונח כאן. אנחנו לא מתייחסים למיקום בטבלה, אבל עושים שיעורי בית. מכבי חיפה צריכה להגיע לכל משחק כדי לנצח. נדע להתמודד עם כל תוצאה, אנחנו מקצוענים, אבל כרגע חושבים רק על ניצחון", אמר מי שעשוי לפתוח כקפטן במשחק הקרוב. "אין ספק שאנחנו לא עומדים בציפיות שהצבנו לעצמו ושאתם הצבתם לנו. אנחנו צריכים להתמודד עם מצב נתון, לעבוד קשה, נמשיך לעבוד עד שנמצא את הדרך למצות את עצמנו. אנחנו מודעים למצב, עושים את המקסימום כדי 'להישאר בחיים' מבחינת הצמרת. זה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".

זה יהיה הדרבי החיפאי הראשון של גרשון. "תמיד יש פרפרים, לפני כל משחק. יש משהו מיוחד לפני הדרבי, יש פיקנטיות, אחרי הכל, זה הדרבי של חיפה", אמר והמשיך לספר על התיאום עם שני הבלמים האחרים: "אני מרגיש מצוין, טוב לי במכבי חיפה. כיף לגור בישראל, האווירה כאן טובה ואני מרגיש בן משפחה. התיאום מצוין, בהתחלה לוקח קצת זמן להתרגל, אבל במשחקים האחרונים היה אפשר לראות שאנחנו מציגים יכולת טובה, גם כששיחקתי עם דקל וגם עם אליסון. אנחנו רק משתפרים ממשחק למשחק".

על ההפסד לבאר שבע הוסיף: "אנחנו צריכים לצאת מעודדים, שיחקנו כדורגל יפה מול באר שבע. היה להם מזל עם הגול, הם הגיעו למצבים וגם אנחנו. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים מהמשחק הזה, עכשיו הפנים לדרבי. אי אפשר לתאר את הקהל הזה, שמעודד ומגיע למשחקי חוץ. זה לא מובן מאליו. ביום שני ניתן הכל, קודם כל בשבילו". גרשון נשאל על המטרות של מכבי חיפה העונה וענה: "המטרה היא להתבסס כרגע כמה שיותר גבוה. להצהיר על אליפות, על מקום שלישי או חמישי זה חסר בסיס. המטרה היא לשחק כדורגל טוב, ככה התוצאות גם יבואו".

על הרמה בליגת העל בהשוואה לבלגיה אמר: "זה לא בר השוואה. הכדורגל הוא מאוד שונה, אבל בסך הכל יש כאן שחקנים טובים. סגנון המשחק שונה, הטקטיקות והמערכים. מבחינת פיזיות יש הבדל גדול".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully