וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבדל הדאק: דאלאס קאובויס הביסה את וושינגטון 14:38

1.12.2017 / 7:52

לראשונה מאז השעייתו של זיק אליוט, דאק פרסקוט ודאלאס מצאו דרך לנצח, ועשו את זה בגדול עם 14:38 על הרדסקינס. סיכויי הפלייאוף בחיים. בקושי

דאק פרסקוט שחקן דאלאס קאובויס. AP
המסירות הגיעו לידיים הנכונות. דאק פרסקוט/AP

דאלאס (6:6) - וושינגטון (7:5) 14:38

שלושה משחקים עברו הקאובויס מאז השעייתו של הרץ האחורי זיק אליוט, ובאף לא אחד מהם הצליחו לנצח. הפעם, רוקי השנה שעברה דאק פרסקוט מצא את האנדזון פעמיים, כולל מסירה שעזרה לדז בריאנט לשבור בצורת ארוכה, והבוקרים הביסו את הנמסיס שלהם, כדי להשאיר לעצמם סיכוי לפלייאוף ולחסל את הסיכויים של היריבה.

פרסקוט מסר ל-102 יארד בסך הכול ולשני טאצ'דאונים, כשהוא מסתמך על האקס-רדסקין אלפרד מוריס, שסיים עם 127 יארד וטאצ'דאון ב-27 נשיאות. המסירה לבריאנט סיימה רצף של שישה משחקים ללא טאצ'דאון לאול-פרו, שעם ה-72 שלו במספר עקף את בוב הייז וקבע שיא מועדון.

מנגד, קירק קאזינס ממש לא ירצה לזכור את המשחק הזה. הקוורטרבק באדום מסר פעמיים לידי מגני היריבה, סיים עם 26 מ-37 ל-251 יארד ושני טאצ'דאונים וראה את הסיכויים האחרונים לפלייאוף נשטפים באסלה.

קית' סמית' שחקן דאלאס קאובויס. AP
קית' סמית' והקאובויס חוגגים. השאלה אם פה מתחילה ריצת הפלייאוף שלהם/AP

ביום ראשון יימשך המחזור, כשאטלנטה (4:7) תארח את מינסוטה הלוהטת (2:9). ג'קסונוויל (4:7) תנסה לעשות צעד לפלייאוף מול הקולטס החלשים (8:3), ניו אינגלנד (2:9) תצא למשחק מעניין בבפאלו (5:6) ובמשחק הנועל במאנדיי נייט תתמודד סינסינטי (6:5) עם פיטסבורג (2:9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully