וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פלקושצ'נקו התנצל בפני קלינגר. אראל תורגל כבלם לדרבי

1.12.2017 / 7:21

לקראת הדרבי: הקשר יזם שיחה והשאיר את האירוע מאחור. אראל עשוי לפתוח בעמדה שונה, כדי שסויסטדט החולה יישאר בעמדה שלו. מחצית מהאצטדיון כבר מלא. שחקנים: "ניצחון, והפער בנינו יהיה כמעט בלתי נתפס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר בו. פלקושצ'נקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי ביום שני, כשהמאמן ניר קלינגר שוקל לתת הזדמנות לגל אראל בהרכב בעמדה הלא טבעית שלו. אראל עשוי לפתוח כבלם לצד גבריאל תמאש שחזר לאימונים מלאים. רסמוס סויסטדט לא התאמן אתמול, שוב בגלל מחלה, וכרגע קלינגר שוקל להשאיר אותו בעמדה בה הוא משחק לאחרונה – קשר אחורי. יש לציין כי ההחלטה הסופית בעניין אראל וסויסטדט טרם התקבלה, אך על פי האימון אתמול נראה כי קלינגר בהחלט שוקל ברצינות את האופציה הזאת.

השוער רן קדוש אמור לפתוח פעם נוספת בשער. מי שזכור לאוהדי מכבי חיפה בעיקר בגלל משחק הירואי במאי 2010, שוחח עם ניר קלינגר וזכה למחמאות על היכולת שהציג למרות שני השערים שספג מול מכבי תל אביב. שחקן נוסף שנלקח לשיחה עם המאמן הוא מקסים פלקושצ'נקו, שיזם אותה והתנצל על התנהלותו במהלך המשחק האחרון. "הסיפור הזה נמצא מאחורינו. מקסים שחקן נהדר, ניר נותן לו לא מעט ביטחון והוא אמור לפתוח גם מול מכבי", אמרו אתמול במועדון.

אוהדי הקבוצה מכינים תפאורה חגיגית לקראת המשחק, למרות שיהיו המיעוט באיצטדיון. הפועל חיפה הקצתה כמות כפולה של כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה. כרגע נמכרו כ-15 אלף כרטיסים, כשעשרת אלפים מהם, כשני שליש מהאוהדים שהבטיחו את מקומם באיצטדיון, הם אוהדי מכבי חיפה. הבעלים יואב כץ יערוך אסיפה מיוחדת לקראת המשחק, כשבמועדון מודים כי קיים מתח מסוים לקראת המשחק. "ניצחון על מכבי חיפה יגדיל את הפער ל-12 נקודות, זה יהיה כמעט בלתי נתפס בשלב כזה של העונה. מצד שני, אסור לנו להפסיד את המשחק הזה. הצמרת קרובה מדי, ואסור לתת להזדמנות הזאת לחמוק מאיתנו. מי שיגיד שהדרבי הוא כמו כל משחק כרגיל, משקר", אמרו אתמול במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully