וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור ניצחה 16:23 את יוסטון, קראבטרי וטאליב הושעו משני משחקים

28.11.2017 / 6:45

סטריפ סאק של טרל סאגס על טום סבאג' ועוד איבוד של הקוורטרבק של יוסטון בדרייב האחרון אפשרו לרייבנס להיצמד למקום השישי ב-AFC, למרות משחק חלש של ג'ו פלאקו. שני השחקנים שהתעמתו בראשון ספגו עונש כבד

אלכס קולינס בולטימור רייבנס מול יוסטון טקסאנס. AP
אלכס קולינס בדרך לניצחון/AP

בולטימור (5:6) - יוסטון (7:4) 16:23

המחזור ה-12 ב-NFL הגיע הלילה (בין שני לשלישי) בסיומו עם המאנדיי נייט שנערך בבולטימור ובו הרייבנס השיגו ניצחון משמעותי מאוד במרדף שלהם אחר כרטיס הווילד קארד, כאשר נצמדו לבפאלו במקום השישי ב-AFC. הטקסאנס המתפוררים לעומת זאת, הציגו הגנה טובה, אך ראו איך טום סבאג' מחרב להם לחלוטין את המשחק עם פאמבל ואיבוד אווירי בדקות ההכרעה, בדרך להפסד שכנראה סוגר עניין עבורם, שכן כעת הפער שלהם מהמקום השישי עומד על שני משחקים, כאשר נותרו רק עוד חמישה בקופה.

יוסטון דווקא הובילה בתום הרבע הראשון, אחרי שלמאר מילר רץ לארבעה יארד וטאצ'דאון, אך ברבע הבא העורבים הפכו עם ריצות לאנדזון של ג'באריוס אלן ואלכס קולינס. עד להפסקה כל קבוצה הוסיפה שער שדה ובמחצית השנייה נרשמו עוד שניים כאלה בכל צד, כאשר אחרי הפאמבל שכפה טרל סאגס על סבאג', ג'סטין טאקר העלה את המארחת ל-16:23, שלוש דקות לסיום. ליוסטון היה עוד כדור, אך כאמור, הוא הלך לשום מקום וריצה של ג'ו פלאקו, שהשיג דאון ראשון, סגרה עניין. פלאקו מסר ל-141 יארד בלבד וסבאג' רשם 252 יארד, עם שני איבודים ופאמבל. דיאנדרה הופקינס תפס 125 יארד ביוסטון.

* הליגה הודיעה הלילה כי מייקל קראבטרי מאוקלנד ואקיב טאליב מדנבר, שהתעמתו ביניהם במשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון, מושעים לשני משחקים כל אחד. השניים הורחקו מהמשחק אחרי העימות, שאירע כבר בדקות הפתיחה והוביל למהומה בין שחקנים רבים משתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully