וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שבר באצבע לעודד אלקיים. הקבוצה עברה לסינטטי

22.11.2017 / 9:53

המגן הימני נפצע באימון אתמול ועלול להיעדר כשלושה שבועות. נאור פסר או דניאל בוסי יחליפו אותו בהרכב מול עכו בשבת. בעקבות מגרש האימונים המוצף, הקבוצה מתאמנת במגרש סינטטי

שחקן מכבי פתח תקוה עודד אלקיים. ברני ארדוב
ייעדר תקופה די ארוכה. עודד אלקיים/ברני ארדוב

אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות העתקת המשחק מול הפועל עכו לאצטדיונה, והמתיחות עם העירייה, במכבי פתח תקוה מתכוננים לקראת משחק החוץ בשבת מול העולה החדשה. שרון מימר יצטרך להתמודד עם בעיה לא פשוטה כשאתמול (שלישי) שבר המגן עודד אלקיים את האצבע ועל פי בדיקה ראשונית הוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות. הבעיה של מימר קשורה בעיקר למחליף של אלקיים, וזאת משום שהמגן השמאלי נאור פסר, שמסוגל לתפקד גם כמגן ימני, עדיין לא בכושר משחק.

מימר העניק לשחקנים יום חופש ויתרגל את ההרכב מחר, כאשר הוא יבחן האם פסר יוכל לפתוח בהרכב או שיצטרך לתת קרדיט נוסף למגן הצעיר דניאל בוסי שכבר שיחק השנה בקבוצה בעקבות החלטה מקצועית לספסל את אלקיים. מימר שוקל לפתוח במערך של שלושה בלמים, אך בעקבות הפציעה של דנינו, מי שצפוי לפתוח כבלם שלישי לצד מרסיאל וסיבוק הוא עידן אהדניי.

אחרי התלונות של השחקנים בנוגע למצב הדשא במתקן האימונים וההחלטה לנסות להעתיק את האימון החל מיום ראשון למתחם האימונים בסירקין, אתמול הגיעו השחקנים למתקן האימונים שהוצף בשלוליות ולכן בעקבות התנאים הקשים הוחלט שהקבוצה תתאמן על המגרש הסינטטי במתקן. מחר תחזור הקבוצה לאימונים ואם לא ניתן יהיה לקיים אימון על המשטח הרגיל היא תמשיך להתאמן על המשטח הסינטטי וייתכן שתקיים בו את האימון המסכם. כך או כך, הבעיה צפויה להיפתר כבר באימון ביום ראשון עד סיום הליך השזרוע שיימשך כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully