וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישלם מחיר? רוקאביציה תורגל במקום קאיו. אלאך יצפה במבדקים

21.11.2017 / 7:10

הברזילאי עשוי לרדת לספסל בעקבות היכולת. לוזון הזהיר באסיפה מהקישור של נתניה. השחקנים הגיעו למבדקים, המנהל הטכני ביקש את הנתונים. המגן השמאלי הניגרי ארבלוס ג'ויה נחת למבחנים

אתר רשמי

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי נתניה, ועושה רושם שגיא לוזון יערוך מספר שינויים בהרכב בהשוואה לזה שניצח את בני סכנין. חלק מהשינויים הם כפויים: אליסון דוס סנטוס שלא פתח במשחק האחרון בגלל כאב גרון תורגל אתמול, כשרז מאיר אמור להחליף את ארנסט מאבוקה הפצוע. גיורגי קוסטדינוב שוב תורגל כקשר אחורי, זכר לשיחה שערך עם גיא לוזון, ומי שתורגל לפניו היה רועי קהת, ששיחק לצד גילי ורמוט. מי שאמור לשלם את המחיר הוא קאיו. הברזילאי המאכזב לא תורגל אתמול כלל בחלק הראשון של האימון, ומי שהחליף אותו היה ניקיטה רוקאביציה. עומר דמארי, שרשם יכולת טובה מאוד מול סכנין, יפתח בחוד. רמי גרשון לא התאמן אך ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק.

לוזון ערך אסיפה טקטית שהתמקדה בקישור של מכבי נתניה. המאמן הזהיר מפני רביעיית הקישור ומהמערך בו היא משחקת. "צריך לדעת להתמודד מול כל יריבה, גם אם השיטה שלה קצת שונה. לא הרבה קבוצות בליגה משחקות עם 'מעוין' בקישור", אמר לשחקנים.

קאיו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא תורגל אתמול כלל בחלק הראשון של האימון. קאיו/אדריאן הרבשטיין

שחקני הקבוצה הגיעו אתמול בשעה עשר וחצי לכפר גלים, אך עזבו סמוך לשעה חמש. הסיבה: במועדון הודיעו לשחקנים כי עליהם לערוך בדיקות מקיפות שעסקו במדדים שונים כמו ניתור, איזון ונתונים נוספים. לאחר ששקללו את התוצאות, השחקנים יצאו למנוחה קצרה וסמוך לשעה שתיים וחצי קיימו אימון מלא ואסיפה טקטית שהתמקדה ביריבה. "זה היה יום ארוך, אחרי אימון הערב אתמול הרגשנו מותשים", אמרו שחקנים אחרי היום שעבר עליהם. לוזון הודיע בסיום האימון כי למחרת (היום) ייערך אימון כפול, ובהתאם לכך השחקנים ינוחו ביום רביעי ויחזרו לאימונים רק ביום חמישי. מוחמד אלאך ממשיך לעקוב אחר השחקנים ואתמול הוא ביקש לקבל את הנתונים הסטטיסטים של השחקנים, כדי לערוך השוואה לנתונים שלהם מתחילת העונה. המנהל המקצועי החל בשיחות עם סוכנים לגבי שחקנים זרים, אך כרגע לא קיבל החלטות בעניין הזה.

הבוקר (שלישי) נחתו בישראל המגן השמאלי ארבלוס ג'ויה יחד עם חלוץ העבר של הקבוצה, איגביני יעקובו, המייצג אותו. השחקן נחת בישראל להתרשמות בקבוצת הנוער של המועדון. אג'ויה בן ה-18 משחק כמגן שמאלי באקדמיית "יאק ספורט" בניגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully