וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביהמ"ש הורה ליועצו של מני ויצמן להתייצב לחקירה

19.11.2017 / 11:30

השופט איתן אורנשטיין נענה לבקשת המפרקים, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב. דני אלקנתי שבתחילה סירב להיחקר, יישאל על מעורבותו של ויצמן בהפועל תל אביב לאורך השנים

מני ויצמן יחד עם אמיר כבירי. רפי דלויה
מני ויצמן ואמיר כבירי/רפי דלויה

השופט איתן אורנשטיין הורה ליועצו של מני ויצמן, דני אלקנתי, להתייצב לחקירה על ידי מפרקי הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב. השניים כבר זימנו את אלקנתי לחקירה, אך הוא סירב ולכן הם פנו לבית המשפט.

המפרקים קוטלר וברדיצ'ב מתכננים לחקור את אלקנתי בנוגע לעומק המעורבות של ויצמן בהפועל תל אביב לאורך השנים. איש העסקים היה מעורב בהגעתו של חיים רמון לקבוצה והוא זה ששידך בין רמון לבין אלי טביב בעסקת המכירה בין השניים.

לטענת קוטלר וברדיצ'ב, ויצמן נתן להפועל תל אביב ערבויות כספיות כמה פעמים בגין עסקאות כאלה ואחרות, כולל בבקרה התקציבית, וגייס כספים עבור המועדון. בבקשה לבית המשפט טען קוטלר כי חברת "סופר מטיסט" (בבעלותו של אמיר כבירי) קיבלה מהקבוצה 12.5 מיליון ש"ח לטובת מכרז על אצטדיון בת ים. כמו כן נטען כי על אף שהפועל חתמה על ההלוואה היא לא צוינה כאחת המשקיעות בבקשת המכרז - כלומר נתנה לכבירי את הכסף כדי שיוכל להתמודד על המכרז.

המפרקים טוענים גם פה למעורבות של מני ויצמן, שכן המלווה של אותם כספים (החוב גדל בינתיים ל-20 מיליון בגלל ריבית) היא חברת "קוגיטו" ומולה חתם ויצמן על ערבות להלוואה ולמעשה הכספים הועברו בין "קוגיטו" ל"ספור מטיסט" מבלי שעברו בקופת הפועל תל אביב, למרות שהיא כאמור חתומה על ההלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully