וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האיום: הפועל חיפה תסגור השבוע את החוב לעירייה

19.11.2017 / 7:06

במועדון טוענים כי העיקול לא יתבצע לאחר שהעברת הכספים התעכבה בשל טעות טכנית. בשל פרשת המענקים: השחקנים ייפגשו עם כץ כשישוב לארץ. במועדון מעריכים: תורג'מן יהיה כשיר למכבי תל אביב

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
ייפגש עם השחקנים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

אחרי האיום של העירייה לפיו אם עד סוף השבוע לא יועברו הכספים בגין חוב של 90 אלף שקל היא תבצע עיקול על חשבון הבנק של הקבוצה, בהפועל חיפה הבהירו שהכספים יועברו אליה עד סוף השבוע. במועדון טוענים כי הסמנכ"ל אורן שטרלינג לא העביר את הכספים בגלל טעות טכנית ועניין העברת הכספים יוסדר עוד בתחילת השבוע. הקבוצה ממשיכה להתאמן במתחם האימונים הסמוך לבית נגלר, אולם החוב שצברה הוא בעקבות אי תשלום ארנונה עבור המתחם בקריית חיים, בו היא מתאמנת בהפוגות.

שחקני הקבוצה מתכוונים להיפגש עם יואב כץ בנוגע לסאגת המענקים לאחר שישוב לישראל. על פי הסיכום הם יוכלו לקבל לכל היותר מענקים עבור 40 נקודות ליגה, בעוד שהקבוצה צברה עד כה 23 נקודות, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום השליש הראשון של העונה.

הקבוצה תמשיך היום בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. אלון תורג'מן שיוכל לחזור לאימונים רק בסך השבוע, ומאמון קשוע שמתח את שריר הירך האחורי במשחק האימון מול חדרה, לא התאמנו. עדן בן בסט ערך אימון מלא אך לא יכול לשחק בעקבות הרחקה. במועדון מאמינים שתורג'מן יהיה כשיר למשחק ויפתור את בעיית סגל החלוצים של הקבוצה לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully