וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע על ארבע: פיטסבורג הביסה 17:40 את טנסי בפתיחת המחזור

17.11.2017 / 7:56

בן רות'לסברגר מסר ארבעה טאצ'דאונים, שלושה מהם לאנטוניו בראון. מנגד, מרקוס מריוטה מסר לארבעה איבודים והטייטאנס הובסו ונעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בעוד הסטילרס המשיכו בדהרה לפלייאוף

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. AP
משחק נהדר. בראון/AP

פיטסבורג (2:8) - טנסי (4:6) 17:40

המחזור ה-11 ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק חד צדדי בעיר הפלדה, שם הסטילרס התעללו במרקוס מריוטה ונזערו במשחק מצוין של בן רות'לסברגר על מנת להמשיך את העונה הטובה שלהם והריצה הקלילה לפלייאוף ולעצור עבור טנסי רצף של ארבעה ניצחונות, הרצף הארוך ביותר של הטייטאנס מאז 2009.

ביג בן נכנס לעניינים במהרה ותוך שתי דקות וחצי השיג טאצ'דאון במסירה לאנטוניו בראון ל-41 יארד. מנגד, מריוטה מסר צ'יק צ'ק לאיבוד הראשון שלו מתוך ארבעה במשחק והסטילרס ניצלו זאת רק לשער שדה. טנסי נשארה במשחק הודות לדרייב ארוך אותו סיים מריוטה בריצה לאנדזון לקראת סוף הרבע הראשון, אך בדרייב הבא האורחים פספסו צ'אנס להשוות, כאשר בעיטת השדה של ריאן סוקופ נחסמה על ידי טי ג'יי וואט. פיטסבורג עוד קרטעה מעט עד להפסקה והשיגה צמד שערי שדה, בעוד מריוטה מוסר שוב לידיים הלא נכונות ויורד למחצית בפיגור 16:7.

רוב הפיגור הזה נמחק במהלך הראשון של המחצית השנייה, כאשר מריוטה מצא ל-75 יארד את רישרד מת'יוז, שטס לאנדזון. המארחת לא נבהלה ומיד הגיבה בדרייב מוצלח משלה, שהחזיר את ההפרש ל-9 (14:23) ואחרי שהטייטאנס הסתפקו בשער שדה, טאצ'דאון של ליביון בל ועוד אחד שתפס אנטוניו בראון, השלישי במשחק, סגרו את הסיפור, בעוד מריוטה רושם עוד שני איבודים ברבע האחרון.

רות'לסברגר מסר 299 יארד וארבעה טאצ'דאונים ובעוד בל נעצר על 46 יארד בריצה, הוא תפס עוד 57 יארד וראה את בראון מככב עם 144 באוויר. מריוטה אומנם רשם 306 יארד, אך רק טאצ'דאון אחד מול ארבעה איבודים. מת'יוז סיים עם 113 יארד ודילייני ווקר עם 92, אבל דימרקו מארי נתקע עם 10 יארד בשמונה נשיאות.

* עונת הפרישה של לארי פיצג'רלד? על פי דיווחים, התופס בן ה-34 עומד לסגור על הארכת חוזה לעונה אחת עם אריזונה והוא ישחק במדיה ב-2018 ולאחר מכן, עשוי לתלות את הכפפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully