וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "הישג גדול. הגענו אחרי תבוסה כואבת והראנו אופי ונחישות"

16.11.2017 / 20:50

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מניצחון החוץ 69:77 על חימקי מוסקבה ביורוליג. הקרואטי הוסיף: "ניצחון חוץ חשוב". פייר ג'קסון: "אני מאמין שאנחנו יכולים לשחק אפילו טוב יותר"

פייר ג'קסון מכבי תל אביב. GettyImages
"עשינו עבודה טובה". פייר ג'קסון/GettyImages

מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) אל מסלול הניצחונות ביורוליג, לאחר שגברה בחוץ 69:77 על חימקי מוסקבה. היריבה הרוסית החזקה, שהגיעה למשחק עם מאזן 2:5, קיוותה להתאושש מהתבוסה שספגה מפנאתינייקוס ביום שלישי, אך הצהובים היו בשליטה לאורך רוב המשחק והצליחו בעצמם להשאיר מאחור את התבוסה הביתית לאנאדולו אפס לפני יומיים ולהשוות את מאזנם לזה של חימקי (שספגה הפסד ביתי ראשון העונה ביורוליג): 3:5.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, אמר בסיום: "ידענו לפני המשחק הכל על אלכסיי שבד. ידענו שהוא אחד מהשחקנים הטובים באירופה והתכוננו אליו היטב. מדובר בהישג גדול. אהבתי את הצורה שהגענו לכאן אחרי תבוסה כואבת בבית, הראנו הרבה אופי ונחישות, זה היה משחק קבוצתי. ניצחנו את המשחק ועשינו עבודה נהדרת. עשינו ניצחון חוץ חשוב מאוד".

פייר ג'קסון, שהצטיין עם 19 נקודות הוסיף: "היה כיף גדול לשחק היום ולחלוק את המגרש עם כל כך הרבה שחקנים ברמה גבוהה, כמו אלכסיי שבד. אני מאמין שנוכל לשחק טוב יותר מהיום. הם עשו לנו חיים קשים, גרמו לנו לקחת זריקות קשות, אבל עשינו עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully