וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "יש לנו הרבה אופי, החבר'ה הבינו את גודל המעמד"

15.11.2017 / 22:30

מאמן הפועל ירושלים, שניצח בבכורה האירופית שלו על הקווים 81:93 את לייטקבילס פוניבאז' הליטאית ביורוקאפ, היה מרוצה בסיום: "העומק שלנו הוא יתרון". יותם הלפרין: "אפשר להעפיל"

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
"הפגרה תתן לנו זמן להתחבר". מודי מאור/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים גברה הערב (רביעי) 81:93 על לייטקבילס פוניבאז' הליטאית במשחק צמוד ודרמטי במסגרת המחזור השישי של היורוקאפ. יותר מ-7,000 צופים בארנה בירושלים ראו את אלופת ישראל מנצחת לראשונה העונה בביתה במסגרת האירופית, ובמודי מאור זוכה בניצחון בבכורה האירופית שלו על הקווים. הניצחון העלה את האדומים למאזן של 4:2, והשאיר אותם עם סיכוי לעלות לשלב הבא.

המאמן המנצח, מודי מאור, אמר בסיום: "לחבר'ה שלנו יש הרבה אופי. הם מבינים את המעמד ומבינים שביחד האחריות היא על כולנו. העומק שלנו הוא יתרון והוא בא לידי ביטוי ביכולת של שחקנים להשפיע גם אם הם לא הצליחו להשפיע קודם לכן. אם שחקן מסוים לא במשחק או בבעיית עבירות, שחקנים אחרים נכנסים ותורמים. הפגרה עכשיו תתן לנו זמן להתחבר. נשתמש בה כדי לנוח, להתאושש ולהשתפר".

שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס. נועם מושקוביץ
"האוהדים עזרו לנו לנצח". קיילין לוקאס/נועם מושקוביץ

קיילין לוקאס הוסיף: "חבריי לקבוצה עשו עבודה נפלאה, הם עזרו לי להתחבר והסבירו לי מה לעשות. האוהדים עזרו לנו לנצח. אני חושב שאפשרי לעלות לשלב הבא, אבל כרגע נהנה מהניצחון הזה. ניקח את זה משחק אחרי משחק".

קפטן הקבוצה, יותם הלפרין: "הם הובילו כבר בהפרש דו ספרתי, אבל הצלחנו לחזור מזה ומפה צריך להמשיך הלאה. הכל אפשרי. כל עוד הדברים תלוים בנו, מצבנו טוב. חפרנו בור די גדול אבל יש לנו לפחות שלושה משחקים שנצטרך לקחת. אנחנו נחשוב משחק משחק, צעד אחר צעד ואני מקווה שנעשה את זה".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:93 את לייטקבילס פוניבאז'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully