וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועד להט: "מדהים להגיע לשיא הקריירה כאן בישראל, לא מובן מאליו"

רומן רייב ואיתי ליבוביץ'

15.11.2017 / 15:28

לוחם ה-MMA הישראלי דיבר לקראת אירוע הבלטאור 188 הגדול שיתקיים ביום חמישי ביד אליהו. חיים גוזלי הוסיף: "עבודה של שלושה חודשים הולכת להתפוצץ בקרב של 15 דקות"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

רגע לפני שאירוע ה-MMA הגדול, הבלאטור 188 ייצא מחר (חמישי) לדרך ביד אליהו, נערכה היום מסיבת עיתונאים בשיתוף אגדות ה-MMA פיודור אמיליאננקו ורויס גרייסי.

צמד הישראלים, נועד להט וחיים גוזלי, ינסו לתת לקהל הישראלי שואו. להט יפגוש את האמריקאי ג'רמייה לביאנו. הסיפור של האירוע, לפחות מבחינת הישראלים, הוא ביטול הקרב המרכזי בין פטריסיו "פיטבול" ודניאל ויישל. השניים אמורים היו להפגש בפעם השניה ולסגור חשבון בקרב על תואר אליפות העולם במשקל נוצה.
בעקבות הביטול שודרג הקרב של חיים גוזלי וארסן ופייטוביץ למעמד Co Main Event. זו הפעם הראשונה שלוחמים ישראלים מאיישים את שני הקרבות המרכזיים באירוע בסדר גודל שכזה.

נועד להט אמר: "מדהים להגיע לשיא בקריירה כאן בארץ. לא מובן מאליו לקבל את התמיכה מהקהל הישראלי, זה תמיד מדהים. נראה מה יהיה בקרב מחר".

חיים גוזלי הוסיף: "מדובר בקרב חשוב מאוד עבורי. אני לא רק נלחם אלא גם חלק מההפקה. עבודה של שלושה חודשים הולכת להפוצץ בקרב של 15 דקות ואני מאמין שננצח. האווירה ביד אליהו הולכת להיות מיוחד עבורי, במיוחד שהקהל הישראלי יהיה מאחורינו וידחוף אותנו".

נשיא בלאטור MMA סקוט קוקר, רנזו גרייסי, רוייס גרייסי. קובי אליהו
נשיא בלאטור MMA סקוט קוקר, רנזו גרייסי ורוייס גרייסי/קובי אליהו
לוחם ה-MMA חיים גוזלי. קובי אליהו
חיים גוזלי/קובי אליהו
לוחם MMA נועד להט. קובי אליהו
נועד להט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully