וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה מהיורוקאפ תעלה להפועל ירושלים כ-2.5 מיליון שקלים

15.11.2017 / 13:25

האלופה תספוג הפסדים כספיים משמעותיים במקרה של הפסד במשחק הגורלי מול פוניבז' (20:15, ספורט 1). אם תרחיש האימים יתממש, אומיץ' ופרפרוגלו עשויים לעזוב. מאור יקבל קרדיט במשך שבועיים

נועם מושקוביץ

1. דאגה מהפציעה הכרונית של טרנס קינזי

"זה משחק של להיות או לחדול. אנחנו בטוחים שהפעם כולם ילחמו ויתנו הכול". כך אמרו בהפועל ירושלים לקראת המשחק הקריטי הערב (20:15, שידור בספורט 1) מול ליטקאבליס פוניבז' הליטאית. מצבה של ירושלים בבית ב' ביורוקאפ עגום, עם ניצחון אחד בודד לעומת ארבעה הפסדים. אם לא מספיקות הצרות, טרנס קינזי נפצע אמש באימון ובספק למפגש.

בקבוצה מודאגים ממצבו והפציעה הכרונית ממנה הוא סובל, כשגם בר טימור גם נמצא בספק גדול להתמודדות. עבור מודי מאור תהיה זו הופעת בכורה על הקווים באירופה, אחרי שצלח את המשוכה הראשונה בליגה וניצח את עירוני נס ציונה.

לקראת המשחק, התייחס אוסטין דיי לחילופי המאמנים: "אני לא מגדת עתידות, לא יכול לדעת מה היה קורה אם השינוי היה מגיע מוקדם יותר. זו ההחלטה שהתקבלה וצריך להמשיך הלאה. יש לי תחושה טובה לגבי מודי, אני חושב שהוא מאמן נהדר, הוא בעל ידע בכדורסל. העובדה שהוא היה חלק מהמערכת עוזרת, הוא האדם הנכון לתפקיד שאותו הוא מאייש".

דיי התייחס ליריבה הליטאית, שניצחה 72:86 את ירושלים בסיבוב הראשון: "אני צריך להשתמש במהירות שלי מול הביג מן שלהם, כי אני חושב שיש לי יתרון בזה מולם. יש לנו עליות ומורדות במשחקים וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו".

עוד בנושא

20:15, ספורט 1: הפועל ירושלים מול ליטקאבליס הליטאית
הפורוורד האמריקאי רונלד רוברטס חתם בהפועל ירושלים
בנבחרת עוקבים אחר מצבו של טימור, ששוב לא שיחק בירושלים

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
על זמן שאול. מודי מאור/נועם מושקוביץ

2. אם ירושלים תודח: פרפרוגלו ואומיץ' עשויים לעזוב

אי העפלה לשלב הבא תשפיע גם על סגל השחקנים. בקבוצה לא זקוקים לסגל כה רחב בליגה, ואם אכן הקבוצה תסיים את דרכה באירופה, שני שחקנים יהפכו למועמדים עיקריים לעזוב: אלן אומיץ' וסטראטוס פרפרוגלו.

רונלד רוברטס (26, 2.03), אמנם הצטרף, אולם יצטרך לעבור בדיקות רפואיות ובקבוצה מדגישים שצריך לבחון את כושרו. מודי מאור יקבל קרדיט של שבועיים, אולי אם ההפסדים ייערמו בשבועיים האלו, בקבוצה לא פוסלים שינוי בעמדה זו, כשעודד קטש נותר המועמד המוביל למשרה.

מי שמעריך מאוד את מאור והמליץ על מינויו הוא גיא הראל, שעובד איתו באופן צמוד בשנתיים האחרונות ובוטח בו. "גם אם מאור יעבור לעמדת עוזר המאמן, הוא ימשיך", מעריך גורם בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
הזר הבא על הכוונת. אומיץ'/יוסי ציפקיס

3. הדחה מהיורוקאפ תעלה כ-2.5 מיליון שקל

להדחה מוקדמת יש גם משמעות כלכלית: ירושלים חתמה על הסכם זכויות שידור, כך שהיא תפסיד באספקט הזה, כמו גם ממכירת כרטיסים וספונסרים, סכום המוערך בכ-2.5 מיליון שקל. לכך יש גם להוסיף את שיול"ב מעניק לכל קבוצה שעולה שלב. גם השחרורים של קרטיס ג'רלס ופוטיס קציקאריס וצירופם של שני שחקנים נוספים, עלו לקבוצה גם עשרות אלפי דולרים. העונה העמיד אורי אלון תקציב גבוה במיוחד: מ-9.5 מיליון דולר בעונה שעברה, הוא גדל ל-11.5 מיליון דולר. כזכור, אלון מחזיק בכ-75 אחוזים מהבעלות על המועדון, וסירב לאחרונה ללא מעט פניות מאנשי עסקים שרצו להיכנס כשותפים. כך או כך, הדחה כה מוקדמת תעלה לו בהפסדים בלתי מבוטלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully