וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפוס כוונות: פילדלפיה מתארחת בדאלאס במוקד המחזור ה-11

18.11.2017 / 9:00

הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה חוזרת משבוע החופש ותנסה לתת הצהרת כוונות מול הקאובויס, בעוד סיאטל פוגשת את אטלנטה. הפאטס נגד אוקלנד במקסיקו, מינסוטה והראמס במפגש צמרת מפתיע וניו אורלינס הלוהטת מחכה לוושינגטון

קרסון וונץ פילדלפיה איגלס. Chris Szagola, AP
עוד הזדמנות להוכיח עליונות. וונץ/AP, Chris Szagola

העונה הסדירה ב-NFL מתקרבת לסיומה ותמונת הפלייאוף מתבהרת לאיטה. ביום ראשון יימשך המחזור ה-11, האחרון שמכיל קבוצות בשבוע חופש (קולטס, ג'טס, ניינרס, פנת'רס). גרין ביי מארחת את בולטימור ומינסוטה את הראמס למשחק גדול בסדרה הראשונה. ניו אורלינס הלוהטת פוגשת את וושינגטון ובסדרה המאוחרת, אוקלנד וניו אינגלנד משחקות במקסיקו. שני משחקי הלילה יהיו גדולים: דאלאס מול פילדלפיה בסאנדיי נייט, סיאטל נגד אטלנטה למחרת.

seperator

20:00:

שיקגו (6:3) - דטרויט (4:5), METV

המפגש ה-175 אי פעם ביריבות הארוכה הזו ייערך בעיר הרוחות, שם הברס ינסו להתגבר על ההפסד המאכזב לגרין ביי בהזדמנות אחרונה בהחלט להציל את העונה. הליונס מגיעים אחרי שני ניצחונות, לא ממש מרשימים, ובידיעה שאסור להם למעוד אם הם עוד מקווים להשיג את מינסוטה, אותה יארחו ביום חמישי בחג ההודיה.

קליבלנד (9:0) - ג'קסונוויל (3:6)

הבראונס עלו מול דטרויט ליתרון הגדול ביותר שלהם העונה, 0:10, וגם זה ממש לא הספיק בעוד עונת ה-16:0 מתקרבת. המשחק הקרוב לא אמור להיות פשוט יותר, נגד הג'אגס וההגנה האדירה שלהם, שהובילה לניצחון דרמטי על הצ'ארג'רס בראשון, השלישי ברציפות של ג'קסונוויל שחולמת על פלייאוף ונאבקת בטנסי ב-AFC דרום.

גרין ביי (4:5) - בולטימור (5:4)

אם לפאקרס עוד יש איזושהי תקווה קלושה שארון רוג'רס יחזור העונה, הם צריכים לתת לו סיבה לכך והניצחון על שיקגו, שעצר רצף של שלושה הפסדים והחזיר את המאזן החיובי, היה התחלה טובה. כעת האורזים מארחים את הרייבנס המאכזבים, שראו במהלך שבוע החופש איך פיטסבורג בורחת לפער כמעט בלתי סגיר של שלושה משחקים ב-AFC צפון.

מיאמי (5:4) - טמפה ביי (6:3)

שתיים מאכזבות העונה נפגשות לדרבי פלורידיאני, שאמור היה להתקיים במחזור הפתיחה ונדחה בשל הוריקן אירמה. הדולפינס הובסו במאנדיי נייט בקרוליינה ונראים מפורקים לחלוטין, בעוד הבאקס סופסוף עצרו את ההתרסקות שלהם עם ניצחון מכוער על הג'טס, אבל גם הם לא מספקים פוטבול איכותי מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברט האנדלי גרין ביי פאקרס. AP
ינסה להשאיר את הפאקרס בעניינים. האנדלי/AP

מינסוטה (2:7) - לוס אנג'לס ראמס (2:7), FOX

משחק גדול באצטדיון שייארח את הסופרבול הקרוב. הווייקינגס שולטים ביד רמה ב-NFC צפון וניצחו חמישה משחקים ברציפות, כולל 30:38 מרשים מאוד בוושינגטון בשבוע שעבר. אלא שגם הראמס מגיעים בכושר מצוין. הם במאזן 0:4 בחוץ העונה וניצחו ארבעה משחקים רצופים, בהם המטירו על היריבות 27, 33, 51 ו-33 נקודות. המפגש הזה יכול להכריע את זהות שבוע החופש והשתיים עוד יכולות להיפגש בהמשך בפלייאוף, כך שמדובר במבחן גדול לשתיהן. קייס קינום ינסה לנקום בקבוצה בה כשל בעונה שעברה.

ניו אורלינס (2:7) - וושינגטון (5:4)

עוד קבוצה שנמצאת בכושר אדיר היא ניו אורלינס, שהנוקאאוט שהחטיפה לבפאלו בחוץ ביום ראשון החולף היה הניצחון השביעי ברציפות שלה. הסיינטס נראים בלתי עצירים כרגע ויקוו להמשיך בדהרה גם מול הסקינס המתרסקים, שניצחו רק אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלהם (דווקא בחוץ מול סיאטל) ורואים את העונה שלהם מתחיל להיגמר.

ניו יורק ג'איינטס (8:1) - קנזס סיטי (3:6)

הג'איינטס הצליחו להפסיד לסן פרנסיסקו ביום ראשון והם רק מחכים שהעונה המסויטת הזו תסתיים, בתקווה שעם בחירת דראפט כמה שיותר גבוהה. אחרי שלושה הפסדים רצופים ולפני שיתארחו בוושינגטון למשחק הלילה בחג ההודיה, הם ינסו איכשהו להפתיע את הצ'יפס, שחוזרים משבוע החופש אשר לפני נחלו הפסד שלישי בארבעה משחקים. אנדי ריד עומד על מאזן 2:16 בקריירת האימון שלו במשחק שאחרי שבוע החופש של קבוצתו.

יוסטון (6:3) - אריזונה (5:4)

הפציעה האכזרית של דשון ווטסון חיסלה את שאריות התקווה של הטקסאנס לצאת עם משהו מהעונה הזו וטום סבאג' יוביל אותם למגרש מול בליין גאברט (שיחליף את דרו סטנטון הפצוע), בתקווה לפחות לעצור רצף של שלושה הפסדים. מצבה של הקבוצה מהמדבר לא הרבה יותר טוב וההפסד לסיאטל בחמישי שעבר הוריד אותה למאזן שלילי והשאיר לה סיכוי נמוך יחסית להשיג כרטיס ווילד קארד.

קייס קינום מינסוטה וייקינגס. AP
משחק הנקמה של קינום/AP

23:05-23:25:

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:3) - בפאלו (4:5), METV

הבילס כבר התחילו להריח את הפלייאוף הראשון במילניום הזה לפני כמה שבועות, אבל מאז הגיעו שני הפסדים, כולל השפלה ביתי מול ניו אורלינס במחזור האחרון וכעת, הם במשבר ששון מקדרמוט יצטרך להתגבר עליו. בפאלו מקבלת הזדמנות לא רעה לעצור את הקריסה שלה, אומנם בחוץ, אבל מול LA חסרת יתרון הביתיות וחסרת השאיפות, שהעונה שלה די נגמרה אחרי ההפסד הדרמטי בהארכה בג'קסונוויל בראשון.

דנבר (6:3) - סינסינטי (6:3), 5+ לייב

לא מזמן, שתי הקבוצות הללו היו בצמרת ה-AFC. כעת, הן מנסות לא לצנוח כל הדרך לקרקעית. דנבר חטפה בראש גם מניו אינגלנד, אחרי שקיבלה 51 נקודות מפילדלפיה וההגנה המהוללת שלה קורסת בשעה שההתקפה לא מסוגלת לייצר כמעט כלום. הברונקוס כבר סופרים חמישה הפסדים רצופים, בעוד שאצל הבנגאלס הרצף עומד על שניים בלבד, אך גם העונה שלהם נראית גמורה.

אוקלנד (5:4) - ניו אינגלנד (2:7), FOX

אצטדיון האצטקה האגדי במקסיקו סיטי ייארח בפעם השנייה בתולדותיו משחק פוטבול ושנה אחרי שאוקלנד ניצחה שם את יוסטון עם מהפך גדול וכמה טעויות שיפוט, היא תנסה להדהים את האלופה, שנכנסה לכושר טוב והניצחון הגדול שלה בדנבר היה החמישי ברציפות. איש לא שוכח כמובן את מפגש השלג המפורסם עם הטאק רול, בפלייאוף 2002 ובניו אינגלנד זוכרים גם את ארבעת הניצחונות שלהם במפגשים האחרונים בין הקבוצות.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
מקסיקו, הנה אני בא. בריידי רוצה ניצחון שישי ברצף/AP

דאלאס (4:5) - פילדלפיה (1:8), בין ראשון לשני, 3:30, FOX, ספורט 5

במשחקה הראשון בלי אזיקייל אליוט המושעה, דאלאס נראתה רע מאוד והובסה באטלנטה. היא מקבלת השבוע הזדמנות אחרונה להלחיץ את האיגלס, עם המשחק הזה ולאחר מכן עם המשחק המסורתי בחג ההודיה, הפעם מול הצ'ארג'רס. פילי חוזרת משבוע החופש ורק מקווה שהוא לא עצר את המומנטום האדיר בו הייתה לפניו, עם שבעה ניצחונות רצופים שהגיעו לשיא עם ה-23:51 על דנבר. לאיגלס יש צ'אנס נהדר לסיים ראשונים בחטיבה, אבל בשביל שזה יקרה הם יצטרכו להמשיך לנצח, כי לא חסר מי שנושף בעורפם.

סיאטל (3:6) - אטלנטה (4:5), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

ב-2013 אטלנטה העיפה את סיאטל בפלייאוף עם ניצחון דרמטי ובשנה שעברה היא עשתה זאת שוב, הפעם בצורה הרבה יותר מוחצת. כעת, שתיהן נפגשות עם מטרות ברורות: לא לאפשר למובילות הבתים שלהן לברוח. הסיהוקס רודפים אחרי הראמס ונפגעו קשות בחמישי שעבר, כאשר ריצ'רד שרמן גמר את העונה בניצחון על אריזונה. הם גם הסתבכו עם הליגה לאחר שראסל ווילסון עבר על פרוטוקול זעזועי המוח וינסו לשים את הצרות מאחור ולא למעוד שוב בבית. אטלנטה נראתה טובה לפתע, עם שישה סאקים של אדריאן קלייבורן וניצחון קליל על דאלאס. יחד עם זאת, הפסד בסיאטל כנראה לא יאפשר לה כבר להשיג את הסיינטס השועטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully