וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף חם: פיטסבורג מארחת את טנסי בפתיחת המחזור

16.11.2017 / 9:30

שתיים מהקבוצות החמות בליגה ייפגשו בעיר הפלדה: הסטילרס יודעים שניצחון נוסף יוכל להבטיח להם כמעט סופית את הזכייה ב-AFC צפון, בעוד שהטייטאנס ינסו להפתיע ולהאריך את רצף הניצחונות שלהם לחמישה (ו', 3:25, FOX)

טי ג'יי וואט פיטסבורג סטילרס. AP
פיטסבורג רוצה להמשיך בדומיננטיות/AP

פיטסבורג (2:7) - טנסי (3:6), בין חמישי לשישי, 3:25, FOX

משחקי חמישי בלילה לא נוטים להיות מרתקים במיוחד, אבל הפעם אנחנו עשויים לקבל ממתק אמיתי, כאשר המחזור ה-11 ב-NFL ייצא לדרך בעיר הפלדה עם מפגש בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה כרגע.

הסטילרס פתחו את העונה בצליעה מסוימת, אבל התחברו נהדר בחודש האחרון, בעיקר הגנתית דווקא וניצחו ארבעה משחקים ברציפות, כאשר הם סופגים לאורך הרצף הזה רק 59 נקודות, קצת פחות מ-15 בממוצע למשחק. ההתקפה עדיין לא עובדת כמו שהייתה יכולה, אבל לסטילרס היו מספיק כלים כדי לצאת מפיגור 17:3 באינדיאנפוליס ביום ראשון לניצחון יקר. ניצחון נוסף ישים את ה-AFC צפון בכיס שלהם כמעט סופית.

גם טנסי מגיעה עם רצף של ארבעה ניצחונות, הארוך ביותר שלה מאז 2009. בדומה לסטילרס, גם אצל הטייטאנס ההגנה מספקת את רוב העבודה וברצף שלהם, הם חטפו בסך הכול 71 נקודות. בניגוד לפיטסבורג, ששולטת בבית שלה ללא עוררין, הרי שטנסי זוכה לפייט צמוד מג'קסונוויל ויודעת שכל ניצחון יכול להתברר כקריטי במאבק על הפלייאוף, שם הטייטאנס לא ביקרו מאז 2008. הם ינסו לרשום ניצחון שני ברציפות בפיטסבורג, אחרי שעשו זאת בביקורם האחרון, ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully