וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: חצי מיליון שקל של הפועל תל אביב הגיעו לחשבון כבירי

14.11.2017 / 13:00

לידי וואלה! ספורט הגיע מידע לפיו הבעלים ניכה צ'ק שמן שהיה אמור לעבור לקופת הפועל תל אביב, והסכום נכנס לחשבון הבנק של הבעלים לשעבר במקום לקופת המועדון

יוסי ציפקיס

חשיפה: חצי מיליון שקלים שאמורים היו לעבור לקופת הפועל תל אביב, הגיעו לחשבון הבנק של הבעלים לשעבר של המועדון, אמיר כבירי. מדובר בחצי מיליון שקלים שהועברו על ידי קופת הכרטיסים לאן, והיו מיועדים למועדון הכדורגל הפועל תל אביב.

לא מעט שערוריות נקשרו לאותו כבירי, שהביא את הפועל תל אביב לפירוק בבית המשפט, אבל הסיפור הזה הוא אחד הקשים שבהם. הכל התחיל במרץ 2016. הבעלים של קופת לאן, אבי מסינג, העביר שני צ'קים בסכום כולל של מיליון שקלים לטובת הפועל תל אביב על חשבון העונה הבאה, כלומר עונת 16/17. הצ'קים אמורים היו להיפדות באוקטובר 2016, לפני כשנה, כפי שנכתבו במקור. אלא שלהפתעת מסינג, הוא גילה כי צ'ק אחד, על סך חצי מיליון שקלים, כלל לא הגיע לקופת הפועל תל אביב, אלא הופקד ישירות אצל אמיר כבירי בחשבון.

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. ניב אהרונסון
לא המתין שהצ'קים יגיעו לתוקפם המקורי. אמיר כבירי/ניב אהרונסון

חשוב לציין, כי כבירי כלל לא המתין שהצ'קים יגיעו לתוקפם המקורי, ובאותו חודש מרץ 2016, סמוך לקבלת ההמחאות ממשרד לאן, הוא ניכה אותם בחברה לניכיון צ'קים, שגבתה עבורם ריבית גבוהה מאוד. לדברי אנשים המכירים את הסיפור, מסינג עצמו זעם מאוד כאשר גילה שהצ'קים הגיעו לידיים פרטיות של הבעלים לשעבר. עדיין לא ברור אם מסינג יבחר בהליך משפטי אישי כנגד כבירי או שימתין לראות כיצד יסתיים ההליך המשפטי כנגד הקבוצה בפירוק.

כזכור, מפרק הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר, אמור לסיים את חקירת ההתנהלות הכספית של הפועל תל אביב בקרוב מאוד, ולא ברור עדיין אילו מסקנות יגבש מחקירתו ומה ימליץ לבית המשפט.

תגובת אמיר כבירי: "אין באפשרתנו לתת מענה לעניין בזמן כה קצר. יחד עם זאת לא הייתה זליגה של כספים מהפועל לכבירי, ההפך הוא הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully